Aviseringar
Rensa alla

Varför väljer folk Iphone?


Ämnesstartare

okej asså vart man än går så känns det som att folk har en Iphone istället för en android varför?  vad är det som gör att Iphone är bättre än Android? .. det är liksom ett låst system  med android kan man iallafall göra mycket med vad föredrar ni? och vad tycker ni om detta?


   
Citera
NEMI
 NEMI

status.

mvh WP har inte dött än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
status.

mvh WP har inte dött än.

WP?Skeptisk


   
SvaraCitera
spket

Man gillar helt enkelt operativsystemet mer, de är väldigt cleana till utseende. Jag skulle lätt kunna ha en iphone om de inte vore för priset. Android har bättre specs ja, men snapchat och nästan alla sociala medier är så mycket mer optimerade på en iphone!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spket:
Man gillar helt enkelt operativsystemet mer, de är väldigt cleana till utseende. Jag skulle lätt kunna ha en iphone om de inte vore för priset. Android har bättre specs ja, men snapchat och nästan alla sociala medier är så mycket mer optimerade på en iphone!

aa Iphone är ju dyra kommer nog förmodligen köpa en Iphone i framtiden


   
SvaraCitera

iPhone är lättare att använda enligt min åsikt. Hade en android i en vecka innan jag fixade en iPhone, lackade ur totalt om vi säger så på min lilla "oskyldiga" Samsung.

Och sen tycker jag priskillnaden inte är så stor egentligen mellan Samsung (och andra android-telefoner) och iPhone..


   
SvaraCitera
spket

Amadeus Från Syd:
iPhone är lättare att använda enligt min åsikt. Hade en android i en vecka innan jag fixade en iPhone, lackade ur totalt om vi säger så på min lilla "oskyldiga" Samsung.

Och sen tycker jag priskillnaden inte är så stor egentligen mellan Samsung (och andra android-telefoner) och iPhone..

För prestandan är det skillnad, Jag som är ganska insatt i det hela vet ju att Op5t är de bästa du kan få för pengarna idag, Android slår iphone specsmässigt för priset 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spket:

För prestandan är det skillnad, Jag som är ganska insatt i det hela vet ju att Op5t är de bästa du kan få för pengarna idag, Android slår iphone specsmässigt för priset 😀 

okej min huawei är bra


   
SvaraCitera

För dom vill passa in bland alla andra fjantar som gå runt med glasskärm å sprickor.
bara hipsters ha iphone.


   
SvaraCitera

Danneboi:

WP?Skeptisk

Windows phone.


   
SvaraCitera

Danneboi:

aa Iphone är ju dyra kommer nog förmodligen köpa en Iphone i framtiden

Varför då? De är ju bara dyra telefoner och det är knappt att de är värda sitt pris då det finns andra telefoner som är likvärdiga till ett lägre pris.


   
SvaraCitera

Räänkkutus:
För dom vill passa in bland alla andra fjantar som gå runt med glasskärm å sprickor.
bara hipsters ha iphone.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Trender. Bara för att många har en Iphone, så betyder inte det att man måste köpa en Iphone.


   
SvaraCitera

Okunniga om vad som är bra och inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vad är skillnaden mellan android och Iphone förutom opirativsystemet  ?


   
SvaraCitera