Aviseringar
Rensa alla

Varför väljer folk Iphone?


Danneboi:
men vad är skillnaden mellan android och Iphone förutom opirativsystemet  ?

Det är ett Äpple på baksidan av mobilen på en IPhone


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:

Det är ett Äpple på baksidan av mobilen på en IPhone

ja  men förutom det


   
SvaraCitera

spket:

För prestandan är det skillnad, Jag som är ganska insatt i det hela vet ju att Op5t är de bästa du kan få för pengarna idag, Android slår iphone specsmässigt för priset 😀 

Bryr mig helt ärligt inte om hur specsen är på en mobiltelefon. Sålänge man kan ta dugliga foton, ringa & smsa så är jag nöjd!


   
SvaraCitera

asså de e fan drygt med alla iphone users men jag använder en iphone 5s men bara för att det är enklare och det har bättre inställningar så man kan ta bort stavsfel och aa du fattar. men ändå mest av iphone users försöker var coola tror jag men såklart fanns det undantag


   
SvaraCitera
spket

Amadeus Från Syd:

Bryr mig helt ärligt inte om hur specsen är på en mobiltelefon. Sålänge man kan ta dugliga foton, ringa & smsa så är jag nöjd!

Varför betala mer och få skitdåliga foton? när man kan betala mindre och få grymma foton? 😀 


   
SvaraCitera

spket:

Varför betala mer och få skitdåliga foton? när man kan betala mindre och få grymma foton? 😀 

Mina foton jag tar med min iPhone 7 blir ändå bra, och enligt mig själv "grymma". Sen beror det lite på hur "skakis" personen som tar fotot är också.


   
SvaraCitera
spket

Amadeus Från Syd:

Mina foton jag tar med min iPhone 7 blir ändå bra, och enligt mig själv "grymma". Sen beror det lite på hur "skakis" personen som tar fotot är också.

Ingen som sa något annat 😉 bara att du kan få betydligt mycket bättre telefon billigare.


   
SvaraCitera

Danneboi: men vad är skillnaden mellan android och Iphone förutom opirativsystemet ?

Malm: Det är ett Äpple på baksidan av mobilen på en IPhone

Danneboi: ja men förutom det

iphone = amerikansk (usa), alla övriga = japanska, kinesiska eller kopreanska (asien).

föredrar själv asiatiska bara för att de är billiga.


   
SvaraCitera

spket:

Ingen som sa något annat 😉 bara att du kan få betydligt mycket bättre telefon billigare.

Vad spelar det för roll om ingen sa något? Jag vill fortfarande försvara min telefon jag använder dagligen 😛


   
SvaraCitera
spket

Amadeus Från Syd:

Vad spelar det för roll om ingen sa något? Jag vill fortfarande försvara min telefon jag använder dagligen 😛

Försvara något utan vettiga argument 😉 


   
SvaraCitera

spket:

Försvara något utan vettiga argument 😉 

Fast argument har inget med att försvara ändå. Utan jag säger min åsikt om en telefon. Du behöver ju inte komma och hata på en för man föredrar iPhone ÄVEN om den är dyrare och att det finns bättre telefoner. Det beror ju helt på ens smak.


   
SvaraCitera