Aviseringar
Rensa alla

Varför vågar jag inte? [sad]


Ämnesstartare

Igår kväll bestämde jag mig för att ringa och fråga efter ett sommarjobb. Lite sent jag vet, men jag tänker iaf försöka. Har aldrig sommarjobbat förut, och den största anledningen till det är väl att jag liksom aldrig vågat fråga.

Jag var rätt bestämd att jag skulle försöka direkt när jag kom hem från skolan, men nu vågar jag inte! [cry] Jag vet inte ens varför det är jobbigt, jag menar, jag känner inte ens personen! Jag vet inte vem h*n är, och h*n vet inte vem jag är. Men varför är detta så svårt? Det fattar jag bara inte. [sad]


   
Citera

Svårt för mig med [sad]. Jag är ingen bra talare och brukar staka mig när de frågar saker, eller så svettas jag och börjar prata för fort.

Jag sökte jobb på två sjukhus via internet men fick inget, nu vill jag inte försöka mer [sad]


   
SvaraCitera

kan du inte skicka mejl istället? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag sökte jobb på två sjukhus via internet men fick inget, nu vill jag inte försöka mer

[sad]


   
SvaraCitera
kachin

gillar inte alls o ringa heller, men säg bara "Hej jag heter blabla och jag undrar om man kan söka sommarjobb hos er?" =)=)=)=) med en glad och trevlig ton typ. sen är det bara o fortsätta prata beroende på vad de svarar.


   
SvaraCitera

Hahahaha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan:

Hahahaha!

[sad]


   
SvaraCitera

Värre att tala i telefon än i person. [sad]


   
SvaraCitera

Det är kanske din undermedvetna lathet som spökar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska inte planera sånt här...

Man ska få spontanryck å görat på engång.
Jag fick jobb som försäkringssäljare på ett ringbolag [cute] börjar på fredag.

Jag surfa runt å såg en annons med ett nummer på som jag ringde å typ va trevlig å dom sa kom på intervju, å det gjorde jag samma dag å sen fick jag jobbet [cool]


   
SvaraCitera

Yogi:

[cry] Jag vet inte ens varför det är jobbigt, jag menar, jag känner inte ens personen!

Jag vågar inte heller [tired] De är asjobbigt [n]


   
SvaraCitera

sök sånna jobb där man inte behöver ringa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Igår kväll bestämde jag mig för att ringa och fråga efter ett sommarjobb. Lite sent jag vet, men jag tänker iaf försöka. Har aldrig sommarjobbat förut, och den största anledningen till det är väl att jag liksom aldrig vågat fråga.

Det där suger så hårt. Man kommer på något helt galet bra på kvällen, men sen nästa dag så är det aldrig lika bra. Man kommer på något man vill göra, säga, men nästa dag vågar man inte längre.


   
SvaraCitera

Hm, alltså saker händer inte av sig själv. För att få något att hända måste man agera, och du har absolut ingenting att förlora! För att få något i livet måste vi ge lite av oss själva också (; [bigsmile]


   
SvaraCitera

Hej jag kan ringa åt dej


   
SvaraCitera