Aviseringar
Rensa alla

varför vet rika så lite om hur världen fungerar?


Ämnesstartare

SOMBI:
hur gammal är du nu ennie?

försöker du förolämpa mig eller?

Lex:

som du ljuger Ledsen
varje dag Rodnar

ne
kul 🙂

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ne
kul 🙂

 

http://www.nattstad.se/

ennie:

försöker du förolämpa mig eller?

 

kan slå henne om du vill...!?


   
SvaraCitera
SOMBI

ennie: försöker du förolämpa mig eller?

vet du, jag tänkte tillägga att jag undrade av ren nyfikenhet och av intresse för att jag misstänkte att du skulle ta det som en förolämpning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI:

vet du, jag tänkte tillägga att jag undrade av ren nyfikenhet och av intresse för att jag misstänkte att du skulle ta det som en förolämpning.

ookej. för jag verkar ofta yngre än jag är för jag är ganska barnslig. är 23 år. dudå??

 


   
SvaraCitera
SOMBI

ennie: ookej. för jag verkar ofta yngre än jag är för jag är ganska barnslig. är 23 år. dudå??

här på forumet eller annars också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI: här på forumet eller annars också?

alltid


   
SvaraCitera
SOMBI

ennie: alltid

det är en fin egenskap att ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI:

det är en fin egenskap att ha

håller med. man ska ha barnsinnet kvar. min far brukar ibland fråga mig om jag är 12 år rent psyksiskt pga hur jag håller på ibland, men jag tar det som en komplimang.


   
SvaraCitera
SOMBI

Lex: håller med. man ska ha barnsinnet kvar. min far brukar ibland fråga mig om jag är 12 år rent psyksiskt pga hur jag håller på ibland, men jag tar det som en komplimang.

sålänge man gör det med glimten i ögat och vet om att man är barnslig så är det ju helt okej. 


   
SvaraCitera
reben

vet rika om hur lite världen fungerar


   
SvaraCitera
Tifa
 Tifa

Om dem inte vet mycket om världen hur tror du dem gör beslut ?
Vi säger att Obama är rik, han skickar väl amerikanska flottan till Syrien för en anledning. 


   
SvaraCitera
Tifa
 Tifa

Hmm... Obama är rik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: varför vet rika så lite om hur världen ser ut & fungerar?

åh de vet precis, de bara bryr sig inte.
skulle de hävda att de på något sätt inte vet eller att "det är diskutabelt" är det för att de inte vill erkänna för dig att de delar hjärta med riddar kato


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns "dumma" och "smarta" personer inom alla olika grupper. Ingen mänsklig grupp är homogen. Det finns "smarta" och "dumma" personer inom både vänstern och högern, både rik som fattig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de behöver inte oroa sig för att inte kunna köpa det de behöver eller vill ha


   
SvaraCitera