Aviseringar
Rensa alla

Varför vill ingen ha mig?


Ämnesstartare

Hej är en tjej i 8an och har aldrig haft ett förhållande eller nått. Tänker att ingen gillar mig, kanske för att att jag är för tjock eftersom jag inte har en fin midja och inga magrutor. Eller för att jag inte precis är den populäraste i skolan precis. Känns inte som att några killar vill va med de som inte är populära. När fick ni er första riktiga pojkvän och hur? Hur ser ni ut och hur var ni i skolan, hur lärde ni känna varnadra? Mycket frågor men snälla berätta!


   
Citera

För det första tänker jag anta att en väldigt liten del av Sveriges kvinnliga population har "rediga" magrutor, så det är inte anledningen. Själv har jag aldrig haft ett "redigt" långvarande förhållande med någon tjej så du är inte ensam i den båten. 

Du träffar någon för eller senare, tror jag i alla fall. Men vad du än gör skaffa inte en pojkvän bara "för att".


   
SvaraCitera

jag finner konceptet med en populär hierarki förvånande, minns inte något sånt alls från min skoltid
Kanske är människorna runtom dig tråkiga eller något, det skulle vara en förklaring


   
SvaraCitera

Har aldrig haft en pojkvän utan ba massa kräk. Om man ska ha en kille ska man ha nån som ser mer en ens utsida så även fast du hade vart en supermodell kanske du antagligen fått en idiot som krossat dig o gjort så du hade fått ännu sämre självkänsla... lika bra o vänta på nån som e bra tycker jag:) hör själv hur klyschigt det låter men det e SANT


   
SvaraCitera

För att du legit är 14-15 och barn ska inte springa runt och äckla sig. Bättre å vänta tills du träffar någon du faktiskt vill vara med och inte någon du väljer bara för att bli av med massa första


   
SvaraCitera

Späckhuggaren:
Hej är en tjej i 8an och har aldrig haft ett förhållande eller nått. Tänker att ingen gillar mig, kanske för att att jag är för tjock eftersom jag inte har en fin midja och inga magrutor. Eller för att jag inte precis är den populäraste i skolan precis. Känns inte som att några killar vill va med de som inte är populära. När fick ni er första riktiga pojkvän och hur? Hur ser ni ut och hur var ni i skolan, hur lärde ni känna varnadra? Mycket frågor men snälla berätta!

Kan säga såhär till dig, går ettan i gymnasiet och har inte heller haft något seriöst förhållande. Har haft många killar efter mig, de handlar aldrig bara om utseendet. Ta det längre fram i framtiden, har gång på gång blivit sårad de är inte värt att känna dig helt meningslös bara för att en kille playade dina känslor. Inget är seriöst i denna ålder, vill inte vara sån men jag menar det verkligen. Känner ingen tjejkompis som varit tillsammans med sin kille i flera år. Det kanske finns några enstaka men det absolut inte många. Fokusera på annat istället som kan få dig bli glad, vara med vänner eller liknade. Snälla skada inte dig själv redan nu, du kommer bli sårad! Jobba på ditt självförtroende, du måste älska dig själv innan du kan älska någon annan. Innan tyckte jag absolut inte detta stämde då jag gillade en kille men inte gillade mig själv, men det gör faktiskt de man kan inte gå in i ett förhållande och gång på gång trycka ner sig själv enbart för att man inte älskar sig själv. Ta avstånd från killar, dom är ändå inte ute efter något mer än sex i denna åldern, sorry.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är jag väldigt efter med svar men tack så mycket för att du svarade. Hade helt glömt bort att jag hade detta kontot. Och tack för alla tips:))


   
SvaraCitera