Aviseringar
Rensa alla

Varför vill ingen ha mig?


Ämnesstartare

Det här har säkert tusen personer gjort innan mig men jag var tvungen att göra en för mig själv också.

Jag är 16 år och har aldrig haft en pojkvän, eller ens kysst någon. Känner mig helt jävla missanpassad och är så himla stressad över att jag blir äldre. Jag vet inte vad problemet är, jag är en helt vanlig person, alla verkar tycka att jag är snäll trevlig och rolig.

Utseendet är det väl inte heller något fel på (fast jag kan såklart hitta en massa själv, men vem kan inte det). Folk brukar tycka att jag ser bra ut och jag blir fångad av modellscouter väldigt ofta.

Det enda jag kan komma på är typ mina bröst. Jag är ganska smal, men inte jättesmal, och detta gör ju att även brösten är ganska små. Kan det vara detta som gör att ingen vill ha mig? I så fall vill jag fan inte ha nån kille. [sad]

Eller måste jag helt enkelt flirta mer? Och i så fall, HUR FAN GÖR MAN DET??

Det skulle vara jättesnällt om ni svarade 🙁


   
Citera

Aliicia93:

Det enda jag kan komma på är typ mina bröst. Jag är ganska smal, men inte jättesmal, och detta gör ju att även brösten är ganska små. Kan det vara detta som gör att ingen vill ha mig?

Det måste vara så! [sad] Så kört!


   
SvaraCitera

Aliicia93:

Jag är 16 år och har aldrig haft en pojkvän, eller ens kysst någon. Känner mig helt jävla missanpassad och är så himla stressad över att jag blir äldre

Jag var nästan 19 innan jag blev tillsammans med mitt ex o kysste ngn etc :p

ha inte bråttom med det (förhållande). hellre vänta och uppleva det senare än att rusa igenom allt och bara gör allt för saken skull.


   
SvaraCitera

utan att veta någonting alls så tror jag det beror mer på din personlighet än ditt utseende.
men vad vet jag.


   
SvaraCitera

OF 5:

utan att veta någonting alls så tror jag det beror mer på din personlighet än ditt utseende.

+1

du verkar vara den typen av tjejer som tycker om att skryta + är självupptagna


   
SvaraCitera

Aliicia93:

jag blir fångad av modellscouter väldigt ofta

Är väl bara att bli modell dårå, de får väl ligg rätt frekvent..


   
SvaraCitera

vi finns [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha jag vet att det verkar som om jag är en tjej som är självupptagen, skapade liksom en tråd om mig själv. Men jag lovar att jag inte är så i verkligheten. Ingen jag känner skulle beskriva mig som skrytig eller självupptagen. Känner mig bara så desperat och ville ha lite tips [sad]


   
SvaraCitera

Aliicia93:

Det enda jag kan komma på är typ mina bröst. Jag är ganska smal, men inte jättesmal, och detta gör ju att även brösten är ganska små. Kan det vara detta som gör att ingen vill ha mig?

kan lova dig att det inte är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och jag vill inte bli modell, och det är inte ligg jag är ute efter 😛 Vill bara ha en söt och go pojkvän, men jag FÖRSTÅR inte vart de finns.


   
SvaraCitera

Aliicia93:

Vill bara ha en söt och go pojkvän, men jag FÖRSTÅR inte vart de finns.

killarna i kompiskretsen, ngn intressant och bra kille där?
brukar vara dem som är mitt framför näsan på en som man redan känner som kan bli dem bästa för en [cute]


   
SvaraCitera

Aliicia93:

r ute efter 😛 Vill bara ha en söt och go pojkvän, men jag FÖRSTÅR inte vart de fi

det är inte meningen att alla ska lyckas finna någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej jag har typ inga killkompisar. Träffar sällan nya människor, är liksom fast med gamla vänner och vi gör bara samma saker hela tiden. Vet inte hur jag ska göra så att det händer något i mitt liv.

Eller, klart jag träffar nya människor ibland, men det är inte direkt något som händer ofta.


   
SvaraCitera

det är inte så att du är tjock, korkad eller beter dig som ett sär? det är väl främst de egenskaperna som försvårar skapande av kärleksrelationer. rent liggande försvåras i någon grad, men är bara ett stort hinder om alla tre stämmer.

troligare, om inget av ovanstående är rådande, är att du inte framstår som tillgänglig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur framstår man som tillgänglig då? Någon som har något bra sätt att träffa nytt folk på?


   
SvaraCitera