Aviseringar
Rensa alla

Varför visar folk så lite uppskattning?


Ämnesstartare

Undrar jag, framförallt på typ YouTube, jag har inte universiums bästa kanal, men jag anstränger mig iaf.... 

fast även utanför internet blir saker man gör sällan uppskattat, jag vill väl inte ha beröm eller bekräftelse för allt jag gör, men nångng vore det lite trevligt... det gör ju ändå att man inte känner sig som skräp 


   
Citera
Ämnesstartare

Duktig du är som gjort den här tråden! ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får bli mer som hon brittiska wapanesen som pratar som ett barn om gör videos om smink och frisyrer, typ. vad fan hon nu heter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
du får bli mer som hon brittiska wapanesen som pratar som ett barn om gör videos om smink och frisyrer, typ. vad fan hon nu heter.

zoella XP usch nä fy, skulle jag aldrig vilja göra, vill ju ändå vara mig själv Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

zoella XP usch nä fy, skulle jag aldrig vilja göra, vill ju ändå vara mig själv Hjärta

du kanske bara är oälskvärd, eller så ställer du bisarrt höga krav på din omgivning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

du kanske bara är oälskvärd, eller så ställer du bisarrt höga krav på din omgivning.

mkt möjligt att det är så faktiskt Galen nä, några höga krav har jag inte XD


   
SvaraCitera

Man måste stå ut i det mediala bruset idag på ett helt annat sätt en på 70-talet för att bli uppskattad och känd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

mkt möjligt att det är så faktiskt Galen nä, några höga krav har jag inte XD

du får dra en kafka, fortsätta spela in ouppskattade youtubevideos, dö utfattig och olycklig, och bli postumt hyllad av alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bittert och kritiskt samhälle, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

du får dra en kafka, fortsätta spela in ouppskattade youtubevideos, dö utfattig och olycklig, och bli postumt hyllad av alla.

lycklig kommer jag att vara eftersom jag älskar att skriva manus och spela in mina små videoklippGalen 

 

Fingerprints:
bittert och kritiskt samhälle, typ.

ser så ut Söt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Man måste stå ut i det mediala bruset idag på ett helt annat sätt en på 70-talet för att bli uppskattad och känd.

jo, de stämmer, fast känd är inget jag strävar emot att vara Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

lycklig kommer jag att vara eftersom jag älskar att skriva manus och spela in mina små videoklippGalen

så kände säkert kafka i din ålder också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

så kände säkert kafka i din ålder också.

tror jag har hittat min själsfrände, synd att han e död bara Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

tror jag har hittat min själsfrände, synd att han e död bara Ledsen

äsch, döden har väl aldrig hindrat något förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

äsch, döden har väl aldrig hindrat något förut.

haha indeed^^


   
SvaraCitera