Aviseringar
Rensa alla

Varför visar folk så lite uppskattning?


Ämnesstartare

för att folk över lag inte bryr sig hälften så mycket som dom själva vill tro.
tror jag tyvärr.


   
SvaraCitera

cuzIcan: det gör ju ändå att man inte känner sig som skräp

I know that feeling.. :/ Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:
för att folk över lag inte bryr sig hälften så mycket som dom själva vill tro.
tror jag tyvärr.

mmm, stämmer nog rätt bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommargåvan:

I know that feeling.. :/ Hjärta

vore skönt att få veta att man gör ngt bra ibland... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket glad

Cutenessoverload:
Duktig du är som gjort den här tråden! ^^


   
SvaraCitera

cuzIcan: vore skönt att få veta att man gör ngt bra ibland...

Verkligen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beröm är väl ändå inget man gnäller till sig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad heter din kanal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Beröm är väl ändå inget man gnäller till sig. 

precis! poängen med hela jäkla tråden e just de XD  

amsi:
vad heter din kanal?

AmazinglyIffy, fast den är mest pinsam, jobbar på att skapa bättre videor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick in å kollade på dina nya videos 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:
Undrar jag, framförallt på typ YouTube, jag har inte universiums bästa kanal, men jag anstränger mig iaf.... 

fast även utanför internet blir saker man gör sällan uppskattat, jag vill väl inte ha beröm eller bekräftelse för allt jag gör, men nångng vore det lite trevligt... det gör ju ändå att man inte känner sig som skräp 

Trodde du uppskattade att jag uppskattade en video där.. Det är jag som är GulBanan4U, hej! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: AmazinglyIffy, fast den är mest pinsam, jobbar på att skapa bättre videor

Var inte riktigt min kopp te, kollade faktiskt. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Trodde du uppskattade att jag uppskattade en video där.. Det är jag som är GulBanan4U, hej! Rodnar

visste att det var duHjärta och ja det uppskattade jag såklart, blev otroligt glad för den kommentaren Rodnar  Grejen är att jag är medlem på ett forum som är till för att dela sina egna videos och kanaler osv med varandra och få feedback, jag kollar in de allra flesta kanaler där och prenumererar på dem också för att visa att jag stöttar dem och så, tycker det är lite tråkigt att de skiter fullständigt i det och bara bryr som om sig själva, det är helt ok med mig om de inte prenumererar tillbaka, förväntar mig inte att alla ska älska mig och mina videor är långt ifrån "så bra att jag vill se mer av detta", men det kan väl iaf tacka mig för att jag försöker hjälpa dem och inte bara ignonera mina kommentarer och uppmuntringar? blä jag låter som nån bortskämd sthlms unge, men tror du fattar på ett ungefär iaf 😛 

Buddah:

Var inte riktigt min kopp te, kollade faktiskt. Party

nä, det förstår jag, krävs en viss sorts publik för de jag gör^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: blä jag låter som nån bortskämd sthlms unge, men tror du fattar på ett ungefär iaf 😛

Hahahahaha! <3 Jo men någon form av feedback borde de ju ge dig, åtminstone konstruktiv kritik! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hahahahaha! <3 Jo men någon form av feedback borde de ju ge dig, åtminstone konstruktiv kritik! Glad

jo de skulle ju va trevligt nångng^^ men tycker ändå att de kan börja med att svara på mina kommentarer på deras egna kanaler, de är inte direkt kända, så de lider ju knappast av tidsbrist XD 


   
SvaraCitera