Aviseringar
Rensa alla

Varit uppe hela natten


Ämnesstartare

Har varit uppe hela denna natt och känner mig degig som fan.

När jag skulle gå in på facebook skrev jag in aftonbladet.se [mad]
Jag öppnade frysen när jag skulle ta mjölk ur kylskåpet.
Jag glömmer vad jag gör och har ingen tidsuppfattning alls.

Kaffe gör mig visserligen temporärt pigg men segheten sitter fortförande kvar. Sen är min mage konstig också, det blir den alltid när man är uppe hela natten [cry]

Någon som har några tips, erfarenheter etc?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du är ung och behöver sova. Sov nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du är ung och behöver sova. Sov nu.

Jag behöver vända på dygnet.
Har somnat 06.00 och vaknat 17.00 i flera veckor nu, så nu är det dags att göra något åt det.

Går nog och lägger mig 20.00 så jag vaknar pigg och fräsch någorlunda tidigt imorgon [bigsmile]


   
SvaraCitera

Är man trött så är man, det är nog bara försöka hålla sig vid liv tills du ska lägga dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Vilken dum bild, datorn är ju inte ens på. Ofta man sitter och dricker kaffe framför en avstängd dator!


   
SvaraCitera

isola:

Sov


   
SvaraCitera

Amboshed:

När jag skulle gå in på facebook skrev jag in aftonbladet.se [mad]
Jag öppnade frysen när jag skulle ta mjölk ur kylskåpet.

dope shit


   
SvaraCitera

Ska du vända på dygnet, ersätta dagar med nätter så får du helt enkelt ta lite i taget..

För mig blir det så automatiskt, och har hållit på i säkert 3-4 år snart.

Sover 10 timmar, ibland 12 eller 8.. Är vaken upp till 16.. Nuförtiden känns det som om det går mycket snabbare, för ca: ett halvt år sedan kunde jag ha "normal" dygnsrytm i upp till 2 veckor..

Numera en vecka.. Förra veckan var "normal". Vaknade runt 05:00-06:00 första dagarna.. Sedan vart de 11:00, 13:00 & 15:00.. :/

Nu är jag här igen.. Somnar 06:00 & vaknar 16:00, men om en vecka eller så är jag tillbaks till "normala" tider. [wink]

Är alltså vaken ungefär 2 timmar extra varje dag/natt beroende på vilken dygnsrytm jag har..

Stortrivs med det! [cool]


   
SvaraCitera

själv smörjde jag in ansiktet med sprejdeo (skulle ta såntdär ansiktsvatten) efter en sömnlös natt + ingen mat, var helt körd i skallen. så sov innan du råkar gnugga ansiktet med någon härlig niveadeo eller få dumma fixideer[no-no]


   
SvaraCitera