Aviseringar
Rensa alla

varje dag är en början på ett kommande år


Ämnesstartare

Vem av er mods hinner låsa blogg-tråden först? gogogogo!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

det gör ont i mig att se detta. Hade du haft klistermärket hade det här aldrig hänt.

finns mycket som skulle kunna förhindrat det, till exempel allt jag gjort i hela mitt liv, men jag vill inte tänka på det. ta hand om din!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

finns mycket som skulle kunna förhindrat det, till exempel allt jag gjort i hela mitt liv, men jag vill inte tänka på det. ta hand om din!

man ska ta hand om sina barn som om de vore ens egen macbook!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vem av er mods hinner låsa blogg-tråden först? gogogogo!!!!

huh?

radartard:

man ska ta hand om sina barn som om de vore ens egen macbook!!

jag började faktiskt tänka så också, så jag ska nog inte ha barn [n] de kommer få bucka i skärmen då [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

huh?

vi kör betting därinne!!!!!
LETA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man tänker liksom att "nej det kommer inte hända mig och jag ska leva föralltid" men så händer det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte ångestropat på: 16 dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kära dagbok, jag har så gott som kommit över detta, och tifa har valt att hon fortfarande vill leva med mig. vi har skaffat ett barn som heter marlene som är en htc legend. vi är trasdockor allihop. Dold text: ahr sned näsa [blush]


   
SvaraCitera

kära variabels dagbok

funderade på att bumpa alla mina 108 trådar (1 är borttagen) men kom på att det nog skulle vara mkt jobbigt och att jag nog inte får då jag ej är mod

men iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

funderade på att bumpa alla mina 108 trådar (1 är borttagen) men kom på att det nog skulle vara mkt jobbigt och att jag nog inte får då jag ej är mod

HAHAHAHHA inget som säger att du inte får ^^ jag menar det finns ingen regel emot, men mods har ju frihet att göra lite som de känner iof O.o (vilket du också poängterar XD) Dold text: /me är trollmod.


   
SvaraCitera

variabel:

HAHAHAHHA inget som säger att du inte får ^^

[badgrin]

variabel:

jag menar det finns ingen regel emot, men mods har ju frihet att göra lite som de känner iof O.o (vilket du också poängterar XD)

mm borde också bli Dold text: trollmod[sad] fast tror ej jag skulle få höhöhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

mm borde också bli Dold text: trollmod fast tror ej jag skulle få höhöhö

du kan låna mi​n ansökan, den finns cachad på google pga skit-ganon. [y]


   
SvaraCitera

variabel:

du kan låna mi​n ansökan, den finns cachad på google pga skit-ganon. [y]

fan va snällt! kan iofs skicka in en av varje så ökar kanske chanserna att jag får bli!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

fan va snällt! kan iofs skicka in en av varje så ökar kanske chanserna att jag får bli!!

sant! jävligt sant.


   
SvaraCitera