Aviseringar
Rensa alla

Varje gång jag nyser så känner jag lukten av gammal honung och svettiga fötter...


Ämnesstartare

Som rubriken säger så känner jag lukten av något skit äckligt när jag nyser hemma, på tåget, i skolan, och utomhus...

Någon som vet varför detta händer och hur jag kan få det att sluta? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Poopoo


   
SvaraCitera

Hade typ samma sak fast när jag sväljer. Spelade ingen roll om jag svalde med eller utan mat eller vad jag åt, samma äckliga smak. När jag slutade äta kefir så försvann även denna smak. Helt sjukt. Kanske är något liknande för dig? Något du äter som orsakar detta?


   
SvaraCitera

Dricker du alkohol, snusar eller/och röker du?


   
SvaraCitera

Hur luktar gammal honung? har inte honung typ oändlig livslängd? typ så att det går att äta honung från dinosaurier om dinosaurier nu hade gjort honung


   
SvaraCitera
Cobrak

du kanske har glömt å borsta tänderna efter du mumsat på lite fötter å honung?


   
SvaraCitera

När jag har spytt kan det vara kvar i näsan både samma lukt och kråkor. Kan vara från tropiska juicen, saft.. pannkakor brukar vi äta då. Pizza är illa luktande och smaken sitter kvar länge.
Dålig ventilation. Värme. Tycker det är jätte jobbigt med andra i närheten och ha de där kråkorna.


   
SvaraCitera

brukar kunna känna sån lukt när jag är förkyld, du kanske har var eller mycket bakterier i bihålorna eller nått


   
SvaraCitera