Aviseringar
Rensa alla

varmt


Ämnesstartare

Knarko:

Vaknade i ett ruskigt varmt rum idag. Öppnade fönstret, ingen skillnad. Öppnade dörren, swoooosch <3

nice

enhimmelskdrog:

aa 😀

[love]

Mitt_namn:

Det innebär bara allergibesvär, kryp överallt i huset och utomhus. dusch 5 gånger om dagen, svettiga och sömnlösa nätter och att det kliar i huvudet så fort man kommer utanför dörren...

du har poäng i det

kryp hatar jag mest av allt på jorden, klarar inte av dem. mitt rum kokar också när det är varmt så det är assvårt att sova på sommaren.

ändå så är sommaren goare än vintern. det är alltid mörkt och man måste alltid gå ut i massa kläder. det bästa som finns är när man slipper alla kläder på sommaren. man tar bara på sig shorts, t-shirt och tofflor och går ut

alice1804:

Nä ush hatar värmen och därmed sommaren. Våren är bäst tätt följt av hösten. Då är det perfekt väder, inte för kallt och inte för varmt. Me like

våren är mysig

isola:

Det kröp myror på min frukost. Men det gjorde ingenting. Är ju fantastiskt nice att kunna sitta lättklädd ute i solen och äta innan det ens är maj.

jag hade seriöst dött av det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag hade seriöst dött av det

Haha av myrorna menar du? Nädå. Hoppades dock att de inte vistats i hundbajs eller liknande innan. [crazy]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

våren är mysig

En massa kärlekskänslor [love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Haha av myrorna menar du? Nädå. Hoppades dock att de inte vistats i hundbajs eller liknande innan.

ja myrorna såklart! jag klarar inte av kryp. finns inget värre än små dumma kryp som tar sig in överallt

blä!!!!!!

alice1804:

En massa kärlekskänslor

precis! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

blir sommar och sen vinter direkt. vädret är fucked up

ja, vart tog våren vägen? hade köpt en snygg jacka så fick jag använda den i typ 3 dagar..[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag är det inte lika varmt och jag har basket(linne??) på mig och shorts och är barfota.. känns lite fail men det är skönt <3


   
SvaraCitera

Knarko:

Idag är det inte lika varmt och jag har basket(linne??) på mig och shorts och är barfota.. känns lite fail men det är skönt <3

Man ska alltid kolla SMHI [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Härligt med sommar, vinter är skit. Gillade vinter som småtting, men nuförtiden är det bara jobbigt med all kyla, allt slask och all blöt snö. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alice1804:

Man ska alltid kolla SMHI [no-no]

Svenska Mesarnas Heta Institut? neee
/care om sånt! det var varmt hela dagen fram tills att jag bytte om!


   
SvaraCitera

Knarko:

Svenska Mesarnas Heta Institut?

Sveriges meteorologiska och hydrologiska institut faktiskt [mad]

Knarko:

det var varmt hela dagen fram tills att jag bytte om!

Vädergudarna gillar inte killar med linnen och shorts, omanligt.. [no-no] det var därför de jävlades med dig [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alice1804:

Sveriges meteorologiska och hydrologiska institut faktiskt [mad]

Jag är icke svensk så jag kan inte svenska bra förlåt :s

alice1804:

Vädergudarna gillar inte killar med linnen och shorts, omanligt.. [no-no] det var därför de jävlades med dig [bigsmile]

Basketlinne ju! iof för liten för mig men vem fan bryr sig ;D
manligare går ej att bli 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

ja, vart tog våren vägen? hade köpt en snygg jacka så fick jag använda den i typ 3 dagar..

haha stackars dig

samma sak hände mig typ. köpte assnygga skor jag tänkte ha hela våren men är för varmt för de så får ha sommarskor [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

samma sak hände mig typ. köpte assnygga skor jag tänkte ha hela våren men är för varmt för de så får ha sommarskor

då blir det att vänta ett helt år på att få använda dom skorna rå.. stackars dig med[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

då blir det att vänta ett helt år på att få använda dom skorna rå.. stackars dig med

ja inte mycket annat att göra

får vara nöjd över att det är fint väder iaf [bigsmile]


   
SvaraCitera