Aviseringar
Rensa alla

Varmt eller kallt vatten?


Ämnesstartare

När man rengör ansiktet, är det bäst att skölja med varmt eller kallt vatten?


   
Citera

först varmt så att porerna öppnar sig , sen avslutar man med kallt så att dom stänger sig 🙂 Det är det enda rätta , jag jobbar med smink/hår/hud


   
SvaraCitera

Kallt om du är varm, varm om du är kall.


   
SvaraCitera

först kallt så att porerna öppnar sig , sen avslutar man med varmt så att dom stänger sig 🙂 Det är det enda rätta , jag jobbar med smink/hår/hud


   
SvaraCitera

Först varmt[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jessicaR:

först varmt så att porerna öppnar sig , sen avslutar man med kallt så att dom stänger sig 🙂 Det är det enda rätta , jag jobbar med smink/hår/hud[/quot

aha, tack! 🙂


   
SvaraCitera

ljummet


   
SvaraCitera

jag har hört (& kör sj på):
jummet, gnugga vattnet mot huden & rengör
varmt, 2 ggr, så att porerna öppnar sig & du kan rengöra
kallt precis efter, så att porerna stänger sig

torka med handduk/pprshandduk
[y]


   
SvaraCitera

ennie:

först kallt så att porerna öppnar sig , sen avslutar man med varmt så att dom stänger sig 🙂 Det är det enda rätta , jag jobbar med smink/hår/hud

[smile]


   
SvaraCitera

kallt ifall om du vill vakna [bigcheers] varmt när det är kallt ute som just nu[bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

detberorpå:

torka med handduk/pprshandduk

inte för att vara petig men man ska klappa huden torr med en handduk eller vad man än torkar med 😉


   
SvaraCitera

först kallt så att porerna öppnar sig , sen avslutar man med varmt så att dom stänger sig 🙂 Det är det enda rätta , jag jobbar med smink/hår/hud


   
SvaraCitera

först kallt, sen ännu kallare avsluta med vatten det är det enda rätta , jag jobbar med smink/hår/hud


   
SvaraCitera

jessicaR:

inte för att vara petig men man ska klappa huden torr med en handduk eller vad man än torkar med 😉

vad spelare för roll ? 😮


   
SvaraCitera

detberorpå:

vad spelare för roll ? 😮

det kan irritera huden om man gnuggar för mycket :)o har man känslig hud med acne så retar det acnen 🙂


   
SvaraCitera