Aviseringar
Rensa alla

varmt under vintern


Ämnesstartare

Någon som vet något bra land i Europa på vintern? över 30 grader, så man blir väldigt brun.. Grancanaria är de ett bra? 


   
Citera

gran canaria är inget land nej
Men ja alla medelhavsländer kan jag tänka mig


   
SvaraCitera

hej och välkommen till syditalien


   
SvaraCitera

Kan tänka mig att Cypern och Malta eventuellt har "skön" temp.

Men är inte särskilt berest så vettefan. 


   
SvaraCitera

medelhavsländer och australien torde vara bäst, sicilien gränsar nästan till afrika dessutom Blink. nä skoja men i spanien är det också riktigt varmt under vintersäsongen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
medelhavsländer och australien torde vara bäst, sicilien gränsar nästan till afrika dessutom Blink. nä skoja men i spanien är det också riktigt varmt under vintersäsongen.

har du varit i spanien under vintern?Glad


   
SvaraCitera

Josefiniis:

har du varit i spanien under vintern?Glad

om oktober-november räknas som vinter så - ja. uppemot 37 celsius kan det väl stiga upp till, men under vintern är det mer en behaglig värme. inte en sådan värme att man måste vara hemma/hotellet med tre AC's framför en


   
SvaraCitera

oj medan sicilian gör reklam för sitt hemland måste jag också passa på. åk till libanon! jättefint och festligt där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men om man åker till Grancanaria under januari i 1 vecka blir man brun då? är de så att man kan sola och man blir brin redan första dagen..


   
SvaraCitera

kukoxo:
oj medan sicilian gör reklam för sitt hemland måste jag också passa på. åk till libanon! jättefint och festligt där

åh libanesisk mat är så god. kände en människa vars pappa var libanesisk kock förut. VARFÖR känner jag inte honom längre?????? ): 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart ligger barbados ?


   
SvaraCitera

Josefiniis:
men om man åker till Grancanaria under januari i 1 vecka blir man brun då? är de så att man kan sola och man blir brin redan första dagen..

beror ju på dina pigment. vissa blir bruna efter en vecka i svensk majsol medan andra fortfarande är bleka efter en månad i thailand. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan:

beror ju på dina pigment. vissa blir bruna efter en vecka i svensk majsol medan andra fortfarande är bleka efter en månad i thailand. 

jag har väldigt bra pigment, jag blir väldigt lätt brun


   
SvaraCitera

Josefiniis:

jag har väldigt bra pigment, jag blir väldigt lätt brun

sola i solarium om det handlar om att bli brun.


   
SvaraCitera

sicilianmind: sicilien gränsar nästan till afrika dessutom

Visst ja, det där med att du delvis består av afrikanska gener låter ganska rimligt ändå.


   
SvaraCitera