Aviseringar
Rensa alla

[Varning för bilden] - är du också en nagelbandsavslitare?


Ämnesstartare

Jag har just nu en flärp på fuck you-fingret. yesbox, det är nagelbandet som är i farten igen. vill rycka bort men det gör så förbannat ont [cry]

någon som också brukar slita nagelband tills det börjar blöda, trots att de hatar det? :S

Image


   
Citera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

Nej, jag gör så här istället: (Du röstade på detta alternativ)

låter det sitta kvar till det lossnar av sig självt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

låter det sitta kvar till det lossnar av sig självt [y]

coolt, hur lång tid tar det från att en flärp "uppkommit" ungefär? problemet är ju att man inte orkar ha den där irriterande flärpen liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

coolt, hur lång tid tar det från att en flärp "uppkommit" ungefär? problemet är ju att man inte orkar ha den där irriterande flärpen liksom.

nej det är ju asjobbigt men låter den hellre sitta där än rycker bort den, den brukar va där en vecka typ [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nej det är ju asjobbigt men låter den hellre sitta där än rycker bort den, den brukar va där en vecka typ [shake]

hehe du har koll du. strongt av dig tbh, skulle aldrig kunna gå så länge utan att rycka bort det typ. kanske borde sätta ett plåster över det så jag inte tänker så mycket på det =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

strongt av dig tbh, skulle aldrig kunna gå så länge utan att rycka bort det typ. kanske borde sätta ett plåster över det så jag inte tänker så mycket på det =)

ibland knipsar jag av det med en såndär nagelklippare dock!
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukbild[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kukbild[mad]

noo Dold text: fittbild om det ska vara könsbilder [blush]

men men vet vad du menar, har en sån. men min flärp just nu r fett liten, så skulle typ missa och klippa av fingret istället för jag kan va lite klumpig ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fyfan vad äckligt


   
SvaraCitera
Nollan

Nice bild, ser skönt ut :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ajajajajaj. Hatar när man måste göra det! När det gör ont att låta bli så att man gör det. [cry] Och då gör det också ont. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

fyfan vad äckligt

varnade [no-no]

Nollan:

Nice bild, ser skönt ut :/

måttligt!
gillar din avatar btw
[blush]

Ensamvargen:

Ajajajajaj. Hatar när man måste göra det! När det gör ont att låta bli så att man gör det. [cry] Och då gör det också ont. [cry]

aa det är inget trevligt precis. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

varnade

stämmer. mitt eget fel att jag kollade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

stämmer. mitt eget fel att jag kollade

trösta dig med att du inte har ett finger som ser ut sådär [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä har slutat med det


   
SvaraCitera