Aviseringar
Rensa alla

Varning för Satanister.


Ämnesstartare

Hej, det finns alltså satanister på detta forumet, och dom går dessutom runt i vår värld.
Jag vill varna er som får med dem att göra.
En satanist är någon som bland annat specialicerar sig i att manipulera andra människor känslomässigt, ideologiskt och energi mässigt.
Dem utbildar sig i detta för att kunna sätta människor under sin kontroll, och detta fungerar!
Jag har haft med dessa  människor att göra, och atmosphären runt dem är en sådan som tvingar på en övertygelsen om att ens själ är i kritisk fara.
Var uppmärksamma mina goda vänner, det är nämligen så att det finns mängder av metoder man kan använda för att utnyttja andra till sin egna vinning.
Om du misstänker att någon är en satanist, eller vet om det, lämna isåfall ut denna personen till djävulen och tyck inte synd om denne då den har valet att upphöra med sina själviska uppdrag.

Jag säger allt detta, inte för att i min tur manipulera någon eller skvallra, men för att sprida sanningen så att ingen behöver förlora några år av sitt liv i ett totalt mörker som skedde mig en gång i tiden.
Ta hand om er, sånt här är på riktigt!


   
Citera
Haien

Användaren hxiley här är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel: En satanist är någon som bland annat specialicerar sig i att manipulera andra människor känslomässigt, ideologiskt och energi mässigt.

Den enda "satanist" är du själv. För att du försöker:

BibelnMedJoel: manipulera andra människor känslomässigt, ideologiskt och energi mässigt

Bara det att det du är heter inte "satanist", det heter "att trolla". Du är ett troll.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är bara så skumt....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Användaren hxiley här är det

Wow, jag tror på att avslöja dessa människor då sanningen är som brinnande kål för dom, det är nämligen så att dom vet att det dom gör är fel, och därför klär dom sig i mörker så att ingen ser deras skam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad: Detta är bara så skumt....

För att tag sedan fanns det ett vädligt ambitiöst troll som gång på gång och under lång tid argumenterade - med källor - varför homosexualitet är fel. Att hen fick hållas så länge var för att hen hela tiden balanserade på den där linjen om vad som är ok. Det skapades tråd efter tråd om det. Till slut blev hen avstängd. Då skapade hen ett nytt konto och erkände sig som ett troll, och sa sig ej vara det minsta homofobisk, utan ville bara visa att det går att argumentera för det mesta bara man gör det "sakligt" och "på rätt sätt".

Det är garanterat något liknande TS försöker göra - men gör det på ett väldigt klumpigt och uppenbart sätt.

Hjärta


   
SvaraCitera

jag känner massa med satanister till och med jag räknas som en satanist


   
SvaraCitera

Åh fan, då är du en självklar. Passar bra med det du beskrev som en "satanist". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

För att tag sedan fanns det ett vädligt ambitiöst troll som gång på gång och under lång tid argumenterade - med källor - varför homosexualitet är fel. Att hen fick hållas så länge var för att hen hela tiden balanserade på den där linjen om vad som är ok. Det skapades tråd efter tråd om det. Till slut blev hen avstängd. Då skapade hen ett nytt konto och erkände sig som ett troll, och sa sig ej vara det minsta homofobisk, utan ville bara visa att det går att argumentera för det mesta bara man gör det "sakligt" och "på rätt sätt".

Det är garanterat något liknande TS försöker göra - men gör det på ett väldigt klumpigt och uppenbart sätt.

Hjärta

Jag tycker detta är rent av löjligt man ska inte döma någon repsekterar tron men snälla nån håll det för sig själv när man vet att personer blir uppröda och inte tar det sarriöst. Blir så trött på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni är min kyrka: MarioSwish-Skåneärbäst-Storchen-Halen och .....
Det är inte en perfekt kyrka, men vi har ändå en gemenskap, jag litar på att den ska fortsätta att växa sig stark!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag fattat grejen här nu va och jag gillar inte det här tycker det här super konstigt och slöseri med tid..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får jag ställa två ärliga frågor till dig?

1. vilket religiöst samfund (kyrka) tillhör du?

2. om du eller någon av din familj skulle råka ut för en allvarlig sjukdom. Skulle du/ni slopa att kontakta läkare och sjukhus och till 100% lita på att du/ni finge hjälp av Gud? Dvs att ENBART Gud skulle kunna göra dig eller den sjuke i din familj frisk?

Betänk att dagens läkare är vad gårdagens präster och religionsutövare inom kristendomen avrättade!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för att jag vill tro det men är det möjligen Dödsguden som återuppstått???????

Men jag har säkert fel.   Mycket glad  Mycket glad  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:
Får jag ställa två ärliga frågor till dig?

1. vilket religiöst samfund (kyrka) tillhör du?

2. om du eller någon av din familj skulle råka ut för en allvarlig sjukdom. Skulle du/ni slopa att kontakta läkare och sjukhus och till 100% lita på att du/ni finge hjälp av Gud? Dvs att ENBART Gud skulle kunna göra dig eller den sjuke i din familj frisk?

Betänk att dagens läkare är vad gårdagens präster och religionsutövare inom kristendomen avrättade!

1. Ja Stoner du får fråga mig!
Jag tillhör ingen kyrka riktigt, förstår om man antar att jag tillhör en religion men det skulle inte röra mig i ryggen om alla kyrkor försvann imorgon.
Jag har nämligen byggt en relation med Gud via Jesus Kristus, och mitt mål är mer eller mindre att få en gratis biljett till himlen, det är därför jag provocerar alla haha.

Ne men ärligt, Jesus provocerade folk till dom dödade honom (Medvetet)
Av den anledningen är jag så som jag är.
Men ärligt talat så känner jag  en stor kärlek till er, men jag tränger mig före i kön upp till himlen så att ni ska vakna till, inget annat.
 
2. Det beror på vilka medel som behövde tas till för att rädda människan, men böner har räddat människor ifrån omöjliga skador.
Du tror kanske inte på det, men tro kommer igenom att höra, kanske du kommer att se efter själv nu men dessa saker händer varje dag.
Jag har personligen inget större förtroende för medicin, tabletter, men jag vet 100% att operationer fungerar... Oftast.


   
SvaraCitera

Amen


   
SvaraCitera