Aviseringar
Rensa alla

varsågod en mysig låt


Ämnesstartare

[blush]


   
Citera
Ämnesstartare

förutom i USA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens bästa stjärna


   
SvaraCitera

varsågod en mysig låt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

varsågod en mysig låt

tack vad snäll

jag la in fel video


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud vad jag hade dött om jag vore där... Henke alltså [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Gud vad jag hade dött om jag vore där... Henke alltså

jag var där och det var det finaste jag sett i mitt LIV


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

satt på tredje raden också asnära [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla min profil där finns hela texten som jag har skrivit själv av det jag hörde
mvh inget liv förutm henrik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är kul att jag har slutat använda BD-accessoarer men främlingar kommer ändå fram till mig och pratar med mig om BD... Det är kul att det syns på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det syns på utstrålningen. Jag kan se en poppare på flera mils avstånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

kolla min profil där finns hela texten som jag har skrivit själv av det jag hörde
mvh inget liv förutm henrik

Ja, skall kolla! Har lyssnat på liveklippet typ tio gånger men ändå inte funnit mig tid att analysera texten. Men det verkar ju som att han spinner samma teman som på cruel town.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Ja, skall kolla! Har lyssnat på liveklippet typ tio gånger men ändå inte funnit mig tid att analysera texten. Men det verkar ju som att han spinner samma teman som på cruel town.

Mm, det är lite fortsättning på hardened heart eller någon slags del av den tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Mm, det är lite fortsättning på hardened heart eller någon slags del av den tycker jag.

Ooh, väldigt bra att du skrev ner texten, har inte hört han sjunger Andy [blush] antar att han refererar till Anders?

Lyssnade du på radioprogrammet där Anders fru berättade om natten han tog livet av sig? Sjukt sad [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Ooh, väldigt bra att du skrev ner texten, har inte hört han sjunger Andy antar att han refererar till Anders?

Ja, det är till hans gamle vän. Så klart Anders fattar man då! Tycker den är sjukt underbart fin och jag ville bara gråta när jag hörde den, blev helt åh-vet-inte-vart-jag-ska-ta-vägen-allt-jag-vill-är-här-och-nu.

Chi Huang Ti:

Lyssnade du på radioprogrammet där Anders fru berättade om natten han tog livet av sig? Sjukt sad

Nej det har jag inte hört faktiskt men kan tänka mig hur hemskt det måste varit [sad]


   
SvaraCitera