Aviseringar
Rensa alla

Vart är alla gay/bi killar?


Ämnesstartare

Hej, jag är en kille på 15år som bor i Sthlm och jag undrade bara vart man kan hitta en homosexuell/bisexuell kompis som man kan prata med och göra (gay) saker med.


   
Citera

lås tråden


   
SvaraCitera

skrik jag är gay utanför ditt hus och se alla "snygga" killar komma in i dig. 100% Legit


   
SvaraCitera

Hussein02:
Hej, jag är en kille på 15år som bor i Sthlm och jag undrade bara vart man kan hitta en homosexuell/bisexuell kompis som man kan prata med och göra (gay) saker med.

salam manam dost daram ke ba yak pesar dost basam 


   
SvaraCitera

Hussein02:
Hej, jag är en kille på 15år som bor i Sthlm och jag undrade bara vart man kan hitta en homosexuell/bisexuell kompis som man kan prata med och göra (gay) saker med.

hoppas du hittar någon


   
SvaraCitera

hej är somär från göteborg om det är det då sckica en medelande


   
SvaraCitera

Hussein02:
Hej, jag är en kille på 15år som bor i Sthlm och jag undrade bara vart man kan hitta en homosexuell/bisexuell kompis som man kan prata med och göra (gay) saker med.

bor också i sthlm men jag är väldigt o-social i verkligheten men väldigt social på internet. (på min profil kan du läsa mer om mig)


   
SvaraCitera

Bisexuell är jag, men jag bo i dom djupa finnskogarna i norr. Tyvärr.


   
SvaraCitera

På bodycontact söker man knullkompisar men du som ung kommer få massa äldre män som vill leka med dej. Men åldersskillnad behöver inte va fel och ger erfarenhet.


   
SvaraCitera

dahlbear är gay


   
SvaraCitera

jag är avslöjad


   
SvaraCitera

men han har robin så att smasha honom kan ni ta mig fan glömma


   
SvaraCitera

Ursäkta mig !
vad menar du med gay saker 
tror du att gay är en höra . 
Homsexual  älskar varandra med känslor och kärlek !

Hussein02:
Hej, jag är en kille på 15år som bor i Sthlm och jag undrade bara vart man kan hitta en homosexuell/bisexuell kompis som man kan prata med och göra (gay) saker med.


   
SvaraCitera