Aviseringar
Rensa alla

Vart är du i från?


Ämnesstartare

När jag skriver den rub iken syftar jag på den texten som är inringad i rött
Image

Jag blev lite fundersam ska man skriva in vart man föddes där eller vart man bor, Med tanke på att jag är i från smedjebacken men bor i linköping[confused][rolleyes]


   
Citera
Ämnesstartare

Där du bor


   
SvaraCitera

Heaven


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Norr om söder! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är för i h*vete dagens ilands problem!!!!!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa dig ett liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

skaffa dig ett liv

Älskar dig med, Men vi måste göra något åt dagens I-lands problem även fast jag älskar dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fail [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

fail [bigsmile]

Vadå fail det är ett stor problem här på UM det kan förvira dagens ungdomar och det kanske slutar att de är totala idioter eller någonting!!![cry] Vart är min underbara värld på väg!?! Först kom Pontén till världen och nu detta!?!?!?![mad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Vart är min underbara värld på väg!?! Först kom Pontén till världen och nu detta!?!?!?![mad][cry]

Pontén kom väl ändå till världen innan dig men skit samma...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Vadå fail det är ett stor problem här på UM det kan förvira dagens ungdomar och det kanske slutar att de är totala idioter eller någonting!!![cry] Vart är min underbara värld på väg!?! Först kom Pontén till världen och nu detta!?!?!?![mad][cry]

*FACEPALM*

[y][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Pontén kom väl ändå till världen innan dig men skit samma...

Ja men han har inte slagit till mot mitt underbara internet fören nu, Varför detta grymma värld. Mitt stackars internet! [cry]
Jag ska fildela min mamma på nätet så ska ponten få se att han inte kan stoppa fildelningen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Ja men han har inte slagit till mot mitt underbara internet fören nu, Varför detta grymma värld. Mitt stackars internet! [cry]
Jag ska fildela min mamma på nätet så ska ponten få se att han inte kan stoppa fildelningen!

Det bra fight the power man! Pirate Pontén borde steglas... [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Det bra fight the power man! Pirate Pontén borde steglas... [ops]

Ska vi bränna han på bål?


   
SvaraCitera