Aviseringar
Rensa alla

vart är festen ikväll ?


Ämnesstartare

S3ON:

när man blir gamlig? kan man inte festa då lr va? 

jo klart man kan men det låter på en del att man inte kan göra det när man är ung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mili99:

jo klart man kan men det låter på en del att man inte kan göra det när man är ung

självklart kan man. men man skall passa sig för droger. kan man inte festa utan droger så är man en jävla pajas. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

självklart kan man. men man skall passa sig för droger. kan man inte festa utan droger så är man en jävla pajas. 

droger är skit, inget vi håller på med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aa de e massa 04släpp på natiomner men då måste plugga på uu. Mvh förfestae


   
SvaraCitera
Exner

Är ni 15? : S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Obs är ej full men mobilen fuckar.  Mvh inte fjortis/player one


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Obs är ej full men mobilen fuckar.  Mvh inte fjortis/player one

hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Är ni 15? : S

yes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner: Är ni 15? : S

åh är det fest hos dig?


   
SvaraCitera

Hmm men de är väl bara ni drar ihop en fest tillsammans? Bättre de än dra till några kåta 25 åringar. Världen är full av en massa dräg.


   
SvaraCitera

mili99:

lär passa på när man är ung, det är 2014 vafan:)

Är det REDAN????  Jag som trodde att det fortfarande var 2012!!  😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:
Hmm men de är väl bara ni drar ihop en fest tillsammans? Bättre de än dra till några kåta 25 åringar. Världen är full av en massa dräg.

svårt att hitta lokal, alla bor i lägenheter och då blir det massa klagomål..har gjort det misstaget förut


   
SvaraCitera

mili99:
 vi är 4 tjejer från uppsala som är sugna på någon skön hemmafest ikväll, någon som vet var och vem som styr då? kan höras på kik också

Ja, det finns säkert nån Hemmakväll-butik eller liknande nära så ni kan låna en film, köpa en påse chips och en Cola och sen ha myskväll hemma i soffan.


   
SvaraCitera
Exner

kukoxo:

åh är det fest hos dig?

Inte för 99:or, dock, men verkar bli så. Kan höra av mig senare i natt, om du är intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hör av er om två veckor, stanna i sandlådan tills ni är 18. Jag började inte festa sönder förrän jag var 32.


   
SvaraCitera