Aviseringar
Rensa alla

Vart borde man flytta till när man flyttar hemifrån?


dwadw
Ämnesstartare

Vad jag vet är att jag inte vill dra söder ut än Dalarna, och jag vill hellre inte vara kvar här i Dalarna. Så vart kan man dra? Tänkte börja på polishögskola i Umeå efter lumpen men borde man stanna kvar där?


   
Citera

känner du till Artisten Einar? han är ju från Dalarna. Om du råkar stötta på honom hälsa gärna från mig xD


   
SvaraCitera

agnesberg:
känner du till Artisten Einar? han är ju från Dalarna. Om du råkar stötta på honom hälsa gärna från mig xD

Uhm... Tyvärr inte, Einar är från Dalen, Stockholm Söderort Rullar ögonen


   
SvaraCitera

jaha...trodde Det var samma sak 😛


   
SvaraCitera

Typ Gävle, eller om du vill ännu längre upp så har du ju alltid Tromsö som är fint.


   
SvaraCitera

Beror väl lite på vad du är ute efter? Men Umeå är rätt trevlig stad


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Beror väl lite på vad du är ute efter? Men Umeå är rätt trevlig stad

Vet inte men tillgång till fin natur är ett måste. Jag idrottar inte direkt så om det finns några idrotts grejer där spelar ingen roll. Dock lär väl en skatepark vara ett måste.


   
SvaraCitera

dwadw:

Vet inte men tillgång till fin natur är ett måste. Jag idrottar inte direkt så om det finns några idrotts grejer där spelar ingen roll. Dock lär väl en skatepark vara ett måste.

Natur och skatepark finns iaf


   
SvaraCitera

Istanbul
FB_IMG_1601968194587.jpg


   
SvaraCitera

israel


   
SvaraCitera

nä skojjar bara men vet inte.


   
SvaraCitera
mdma
 mdma

agnesberg:
israel

Anslut dig till Hezbollah


   
SvaraCitera

mdma :

Anslut dig till Hezbollah

aa fyfan vilket häftigt namn ändå.


   
SvaraCitera

dwadw:
Vad jag vet är att jag inte vill dra söder ut än Dalarna, och jag vill hellre inte vara kvar här i Dalarna. Så vart kan man dra? Tänkte börja på polishögskola i Umeå efter lumpen men borde man stanna kvar där?

När börjar du polishögskolan?


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

youngvobb:

När börjar du polishögskolan?

Går fortfarande i gymnasiet så jag vet inte. Har ändå andra planer efter skolan.


   
SvaraCitera