Aviseringar
Rensa alla

Vart finns du?


Ämnesstartare

Du underbara ungmö som är estetiskt lagd och vänstervriden som vill ha mig, en simpel plebej i form av segelmakare med ambitioner om att jobba med människor i någon form i framtiden.
Du, intresserad av att läsa och skriva, kanske måla elr något annat lite ovanligt och intressant.utåtriktad och social. Tycka om att vara utomhus och inte vara rädd för att skita ner dig. vara ute och segla i skärgården och ligga på på en berghäll och äta grillat, dricka vin och titta när solen går ner. Sen lite älskog.

Till mods
Kom inte och säg att det är en kontaktannons. Då brinner hela mitt jävla proppskåp!


   
Citera

hon är ej här och ditt proppskåp brinner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hon är ej här och ditt proppskåp brinner

Negativa Fiffi.

ont fattar inte varför folk ska vara så kinkiga med vilka intressen partnern ska ha. Visst gemensamma intressen är ju kul i viss mån, men mer intressant om man inte har det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nt fattar inte varför folk ska vara så kinkiga med vilka intressen partnern ska ha. Visst gemensamma intressen är ju kul i viss mån, men mer intressant om man inte har det

Förstår vad du menar, och ja i viss mån måste det vara så. Är man för lika så fungerar det ju inte[y]
Saknar bara någon att känna gemenskap med. Sen just att gilla att vara ute är ju kanske inte ett intresse av den typen som blir ett problem bara för att båda gillar det [smile] men förstår vad du menar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har alltid undrat varför det är så få människor i min egen ålder som skriversånt där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

har alltid undrat varför det är så få människor i min egen ålder som skriversånt d

Hur menar du?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6laxari1laxask:

Hur menar du?

Vill läsa sånt i typ Lands "finn en vän" och sådär. Supertrevligt, jag gillar.


   
SvaraCitera

Alla borde gilla vara utomhus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka ha krav på en potentiell partner, det förstör ju bara chansen att lyckas ännu mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var


   
SvaraCitera

6laxari1laxask:

segelmakare

En sjöman! [love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6laxari1laxask:

Till mods
Kom inte och säg att det är en kontaktannons. Då brinner hela mitt jävla proppskåp!

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera