Aviseringar
Rensa alla

Vart finns ni ?


Ämnesstartare

Hej! Jag är en femtonårig tjej och är bisexuell. Har varit det i ca 1 år, inte alla i min omkrets vet om det. Inte mamma och pappa men det är inte långt kvar tills dom får reda på det känns det som. Det är mest vänner och syskon som vet om det. Har haft pojkvänner och sånt men är så trött på omogna killar. Jag har aldrig haft en flickvän och jag känner INGEN som är bi eller homo. Och jag skulle gärna vilja ha det, prova på det. Eller åtminstone bli vän med någon eller nått [smile] Jag är glad och rolig om jag själv får säga. Cool och bra musik smak [wink] Bor vid Finspång och om du inte vet var det är så ligger det typ vid Norrköping. Nu är frågan vart är alla ni ?!


   
Citera

Jag tror att det finns tjejer nära dig som är lesbiska/bi men inte vågar tala om det[sad] Alla vågat inte vara sig själva[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa det är ju jävligt synd


   
SvaraCitera

eandersson97:

aa det är ju jävligt synd

mm[sad] skulle alla acceptera att man var gay/bi så skulle folk inte vara rädda för att komma ut[sad]


   
SvaraCitera

SweGuy:

mm skulle alla acceptera att man var gay/bi så skulle folk inte vara rädda för att komma ut

[love]


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

hahagulligt :3
Du får noghelt enkelt se dig om lite.
Var en period för längesen då jag kände likadant men sedan helt plötsligt så kände jag fler bisexuella än vad jag någonsin gjort. och inte var det nya ansikten inte...

Bli medlem på nån sida på nätet. Det är nog det enklaste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosa:

hahagulligt :3Du får noghelt enkelt se dig om lite. Var en period för längesen då jag kände likadant men sedan helt plötsligt så kände jag fler bisexuella än vad jag någonsin gjort. och inte var det nya ansikten inte...Bli medlem på nån sida på nätet. Det är nog det enklaste.

har du något tips på nån bra sida på nätet ? 🙂


   
SvaraCitera

qruiser, kamrat (<- det finns faktiskt fler än du tror på kamrat!). googla ''lesbiskt community'', så får du nog fram flera sidor.


   
SvaraCitera

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

felliee:

qruiser, kamrat (<- det finns faktiskt fler än du tror på kamrat!). googla ''lesbiskt community'', så får du nog fram flera sidor.

tack så mycket! 😀


   
SvaraCitera