Aviseringar
Rensa alla

Vart finns pojkvänns-materialet! eller är jag icke flickvänns-material?


Ämnesstartare

Hej! Jag har vart singel i sjutton år nu, jag är jävligt less på de och är nu alltså på jakt! Tyvärr lyckas ja inget vidare då hyperaktivt raggande bara resulterat i två lite längre gångna "förhållanden". Men hoppla! Dom va visst svin båda två som bara va ute efter sex(vilket dom också fick[blush])
Jag är inte jätteful, ganska rolig och social, så vart tror ni felet sitter?![surprised]


   
Citera
Ämnesstartare

Att du inte hittat rätt bara. [smile]


   
SvaraCitera

Killar vill ha sex? Fast det finns så klart guldkorn som mig som inte tänker så [smile]

/diva


   
SvaraCitera

Du raggar för lite på UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weedfixerad:

så vart tror ni felet sitter?![surprised]

raggar för lite [wink]


   
SvaraCitera

Du raggar på fel typ av killar, för långt ifrån alla killar är ute efter sex. Och ditt utseende är det inget fel på, din personlighet kan jag inte bedöma via UM[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Att du inte hittat rätt bara. [smile]

Men varför tar de sån tid[mad] 17 år ffs!

GHurt:

Killar vill ha sex? Fast det finns så klart guldkorn som mig som inte tänker så [smile]

De vill väl ja med[cute] men jag vill inte bli påbankad å sen lämnad[chocked]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Du raggar för lite på UM.

Tror du?[cute]

weedfixerad:

hyperaktivt raggande

elpedroo:

raggar för lite [wink]

Ehrm[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weedfixerad:

Jag är inte jätteful, ganska rolig och social, så vart tror ni felet sitter?![surprised]

Om du bor i Stockholm så är det nog för att ni är så jävla fjolliga så det finns inga straighta killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget fel på dig du kommer hitta nån, hoppas de blir snart. Du ska inte ha sex med dem bara för att de vill, om du vill ha nå seriöst får du inte nöja dig med bara de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Stockholm

Jag bor i skogen[cute] Fullständigt omringad av skogshuggare och volvo-raggare[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

Det är inget fel på dig du kommer hitta nån, hoppas de blir snart. Du ska inte ha sex med dem bara för att de vill, om du vill ha nå seriöst får du inte nöja dig med bara de

Men man blir ju så kåt[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weedfixerad:

Jag bor i skogen[cute] Fullständigt omringad av skogshuggare och volvo-raggare[tard]

Där har du förklaringen. Alla vet att folk i skogen knullar renar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weedfixerad:

Men man blir ju så kåt

joo de e klart, men ändå..[no-no]vill du ha nå mer så får du inte låta de förstöra för dig. det kanske de inte gör heller ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

det kanske de inte gör heller ?

Ja tror inte de..... nåt annat har liksom aldrig vart aktuellt[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weedfixerad:

Ehrm[rolleyes]

weedfixerad:

Jag bor i skogen[cute] Fullständigt omringad av skogshuggare och volvo-raggare[tard]

[bigsmile] lååååååter som du bor nånstans, hmm... dalsland? .. [rolleyes]

bli en som volvoraggarna raggar på? .. om du e så kåt? [rolleyes]


   
SvaraCitera