Aviseringar
Rensa alla

Vart finns tröjan?


Ämnesstartare

Jag är totalt drogad av tröjan, har sett flera som har den. Mitt problem, jag hittar den inte någonstans. Vart kan man köpa den?
Image


   
Citera

Bilden failar. Det är för övrigt SÅ COOLT att vilja ha samma kläder som man ser på alla andra. Nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah, meningen att de skulle vara bild, men det cpar. Det är iaf en blå stickad tröja, med australiens flagga på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Det är för övrigt SÅ COOLT att vilja ha samma kläder som man ser på alla andra.

hahahahah, jag hade velat ha den även om ingen hade den, skitsnygg!


   
SvaraCitera

bbrownie:

hahahahah, jag hade velat ha den även om ingen hade den, skitsnygg!

hahahahahahaha, tror dig


   
SvaraCitera

saturn:

Bilden failar. Det är för övrigt SÅ COOLT att vilja ha samma kläder som man ser på alla andra. Nice.

Hahaha alltså du kan ju inte vara seriös?[shake] ÅH NEJ BARA FÖR ATT ALLA ANDRA HAR DEN SÅ KAN INTE JAG HA DEN SÅ OCOOLT JUUU.[sad]
Eller?[confused]


   
SvaraCitera

emery:

Hahaha alltså du kan ju inte vara seriös? ÅH NEJ BARA FÖR ATT ALLA ANDRA HAR DEN SÅ KAN INTE JAG HA DEN SÅ OCOOLT JUUU.
Eller?

JO JAG UTTRYCKTE MIG SÅ! Var inte alls så att det var hon som nämnde

bbrownie:

har sett flera som har den

vilket jag kopplade till hur random alla är som klär sig efter hur andra klär sig.. Srsly..


   
SvaraCitera

saturn:

Var inte alls så att det var hon som nämnde

Jag vet?[confused]

saturn:

vilket jag kopplade till hur random alla är som klär sig efter hur andra klär sig.. Srsly

Vad har det emd saken ens? Läs det du har sktivit, du får det att låta som att en människa helt plötsligt skulle ändra smak och inte gilla tex tshirten helt plsötligt bara för "alla andra har den". Shit.
Vem fan bryr sig om att det skulle vara coolt eller inte, man har väl på sig det man tycker är snyggt, sen om flera andra också tycker det ändrar väl inte ens egen åsikt.


   
SvaraCitera

emery:

Vad har det emd saken ens? Läs det du har sktivit, du får det att låta som att en människa helt plötsligt skulle ändra smak och inte gilla tex tshirten helt plsötligt bara för "alla andra har den". Shit.

Menar nästan tvärtom, att det är dumt att gilla något fr att andra har det. Vilket jag tyckte hon fick det att låta som. Shit.

emery:

Vem fan bryr sig om att det skulle vara coolt eller inte, man har väl på sig det man tycker är snyggt, sen om flera andra också tycker det ändrar väl inte ens egen åsikt.

Har ej sagt emot det överhuvudtaget, men vad cool du är som går emot att vara emot mainstreamness. Skulle ej orka bry mig.


   
SvaraCitera

saturn:

Menar nästan tvärtom, att det är dumt att gilla något fr att andra har det. Vilket jag tyckte hon fick det att låta som.

Eller... så ville hon bara veta vart man köper tshirten. Simple as that.

saturn:

Har ej sagt emot det överhuvudtaget, men vad cool du är som går emot att vara emot mainstreamness.

Mm du kanske också ska ta och lära dig att glömma mainstream hit och mainstream dit.
Hej!


   
SvaraCitera

håller med emery


   
SvaraCitera

emery:

Mm du kanske också ska ta och lära dig att glömma mainstream hit och mainstream dit.
Hej!

Bryr mig inte ens nämnvärt men ok..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bbrownie:

Det är iaf en blå stickad tröja, med australiens flagga på.

Den är från Sebago, vet ej vart man köper den, Nautiska kompaniet kanske? Finns den inte bara i vitt?

Finns en med en Amerikansk flagga på, från Ralph Lauren men den mörkblå säljs inte längre.


   
SvaraCitera