Aviseringar
Rensa alla

Vart går ni/vad gör ni? osv


Ämnesstartare

Berätta för mig och alla andra vad ni gör? Vad pluggar ni till? Vad går ni för linje på gymnasiet, för program på universitetet? Nyfiken som jag är VILL JAG VETA.


   
Citera
Ämnesstartare

Insåg att det kanske redan finns någon sådan här tråd. Skicka mig gärna rätt!


   
SvaraCitera

Ska gå fordon i höst


   
SvaraCitera

Restaurang & Livsmedel. Det är en sådär linje. Jag knappast säga att jag är "Utbildad kock" Ledsen
Men tror inte att det är linjen i sig, det var nog istället mina bra klassföreståndare men dom var dåliga på att lära. 

Vill studera språk men här i Sverige så verkar det inte finnas någon som är intresserad utav något annat språk än Tyska, Svenska, Engelska, Franska och Spanska.. Trött Närmaste riktiga linjen att söka är ungefär hundra mil (mer eller mindre) iväg. Är fortfarande mycket osäker på hur jag skall göra.

Tycker egentligen att hela skolgången är ganska knepig.. Verkar inte som att skolan är till för att lära, istället en anstalt för att lagra unga människor som han beskriver den som.. Det som skolan lär mig under en månad kan jag själv studera hemifrån under några få dagar.
   Men frågan var inte mina tankar om hur skolan är/bör vara...


   
SvaraCitera

Xuzkie: Det som skolan lär mig under en månad kan jag själv studera hemifrån under några få dagar.

Oj, ni verkar inte lära er mycket på er skola! Förvånad


   
SvaraCitera

lakebeach:

Oj, ni verkar inte lära er mycket på er skola! Förvånad