Aviseringar
Rensa alla

Vart hitta svarta blanka lack/latexleggings?


Ämnesstartare

Jag vill köpa ett par svarta lack/latexleggings till min tjej men vet inte riktigt vart jag ska hitta det... Vet att det finns på t.ex. Gina Tricot men jag vill hitta ett par som är jätteblanka.
Typ som ​de här.

De enda jag hittat är de här, som går att köpa här​. Men vill hellre hitta en svensk affär, och helst en i Stockholm. Nån som vet vart man kan hitta?
Kan tänka mig att beställa från en amerikansk sida, men finns ju en risk att det ändå är typ såna som finns på Gina Tricot...

ÄNDRAT 2009-12-19 03:59

ÄNDRAT 2009-12-19 04:00
EDIT: Det är alltså typ sådana här jag är ute efter! Inte sådana som finns på Gina Tricot, American Apparel m.m.


   
Citera
Ämnesstartare

Om du inte hittar nån annanstans kan du ju kolla på tradera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Om du inte hittar nån annanstans kan du ju kolla på tradera.

Har redan kollat på Tradera och eBay, hittat lite där... Men är svårt att se på en bild. Vill hellre kolla i en butik... Känns lite osäkert att handla från en auktionssida, kan ju vara använt lixom... [shake]

emery:

Omg

w00t?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pandan:

Har redan kollat på Tradera och eBay, hittat lite där... Men är svårt att se på en bild. Vill hellre kolla i en butik... Känns lite osäkert att handla från en auktionssida, kan ju vara använt lixom... [shake]

Men be dom skicka bilder då?
Spela roll om det är använt, ibland får man välja mellan använt eller inget alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Men be dom skicka bilder då?
Spela roll om det är använt, ibland får man välja mellan använt eller inget alls.

Jo, men då måste det ju gå att köpa oanvända nånstans också. Vill helst av allt hitta i nån affär i Stockholm, alternativt en svensk sida..

Hittade ​dessa på eBay precis... 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fy. fy på dig. nej. fy. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

fy. fy på dig. nej. fy.

Va? Vad har jag gjort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pandan:

Va? Vad har jag gjort?

latexleggings är de fulaste fanskapen som skapats och oavsett ifall du gillar dem eller inte så ger det dig inte rätt att förpesta det offentliga utrymmet genom att ge ett par till din tjej. [mad]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg nej för fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte hur många tjejer som frivilligt skulle klä sig i en skittjock svart figursydd kondom direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ju se lite Dr Mugg ut men jaja. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vadå? Har ni inte upptäckt att det varit rätt inne det senaste året typ..? Senaste åren kanske... Är ju sexigt som fan!


   
SvaraCitera

Usch, så fult med tjejer som har det..[censur]


   
SvaraCitera