Aviseringar
Rensa alla

vart kan man ta hål i tungan utan att ha tillstånd fårn föräldrrna


Ämnesstartare

hej jag ska pierca tungan men får inte för mina föräldrar ja undrar om de är non som vet vart man kan göra de ? [smile]


   
Citera

Hos mig, hos grannen, hos många


   
SvaraCitera

I ditt badrum, kanske. Eller ute på en äng om du känner för det.


   
SvaraCitera

hemma


   
SvaraCitera

Jag gör det för 2000kr. [smile]


   
SvaraCitera

Hos vilken oseriös studio som helst ifall du skiter i om du får infektioner eller ej.


   
SvaraCitera

gör det på dig själv, bara ta en säkerhetsnål [party] (om du ändå inte bryr dig om risker osv) på mig blev det snett, underbart, kunde inte röra munnen öht på en vecka! [y]


   
SvaraCitera

hota din föräldrar med att göra det själv med en nål, funkade för mig[rolleyes]


   
SvaraCitera
Hando

Jag kan göra det åt dig.


   
SvaraCitera

soetnos:

hej jag ska pierca tungan men får inte för mina föräldrar ja undrar om de är non som vet vart man kan göra de ? [smile]

Spikpistol i ett garage, se till att koka spikarna först, jag har gjort så med alla mina piercingar, inga problem som helst, har du även en bultpistol i närheten kan du göra hål i örona också, då ser det ut som du töjt länge, jag lovar.

NOT!

Låter som en otroligt dålig idé, dina föräldrar kommer nog undra varför du inte pratar när du sitter tyst med din knubbiga tunga som väller ut över tänderna, och om du pratar kommer dom nog undra varför du låter utvecklingsstörd och tro att du ramlat av en gunga, vänta tills du har tillstånd eller är 18 år, eller resonera med dina föräldrar, varför dom inte vill, är det enbart för infektionsrisken dom vägrar så kan du ta med dom till en studio och låta piercaren berätta för dom om riskerna och tillvägagångssättet.


   
SvaraCitera

Keysersoze:

Låter som en otroligt dålig idé


   
SvaraCitera

"wäääh wäääh jag vill ha hål i tungan" sluta böla, dina föräldrar vet bäst.


   
SvaraCitera

Vänta tills du blir 18, snorunge.


   
SvaraCitera

dragonslay3r:

"wäääh wäääh jag vill ha hål i tungan" sluta böla, dina föräldrar vet bäst.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera