Aviseringar
Rensa alla

Vart kan man tafsa på en kille?


toshiba:

peta i näsan på honom, ja jag tror inte det finns så många andra platser att ta en kille på annars har jag inte rätt????

du har så rätt! trodde dock vi bestämt att detta skulle vara en hemlighet alla oss män emellan..............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toshiba:

peta i näsan på honom

HAHAHA sluta döda mig [chocked]


   
SvaraCitera

Hmm.... nej kuken bara vad jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

FRÅGA HONOM VETJA

"Jo älskling, det var en sak. Var kan jag tafsa på dig när vi.. Har det mysigt?"[smile][smile][smile][smile][smile]

Pft.


   
SvaraCitera

ja? [crazy]


   
SvaraCitera

Taffsa honom vart du vill, han markerar om han inte tycker det är ok.


   
SvaraCitera

Lite lätt på gränsen till smärta med naglar på ryggen gillar jag. Annars en hand på revbenen inte så det kittlas dock och en på axeln/ryggen/sidan av nacken.

Kom på en plats till, du kan ta på insidan av hans lår och återigen var försiktig på det inte kittlas. Det funkar, garanterat.


   
SvaraCitera

Inget speciellt egentligen. Det funkar väl att bara ta på armar, ben, rygg, inte vet jag. Måste vi vara så besatta av bröst och rumpa? Hela kroppen är bra. Fast många killar har ju fin rumpa också så den kanske du kan ta på.


   
SvaraCitera

Slicka fötterna.


   
SvaraCitera

Lite på rumpan , magen , håret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allina:

på kuken


   
SvaraCitera

Allina:

+__+

+_+


   
SvaraCitera

Allina:

Pft.

Om du tycker att det är pinsamt så är du kanske för ung/omogen för att ha ett förhållande som involverar taffsande [wink]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Om du tycker att det är pinsamt så är du kanske för ung/omogen för att ha ett förhållande som involverar taffsande

well said!


   
SvaraCitera

Smek honom överallt. Över ryggen, nacken, magen, låren, armarna, rumpan. Bara köra på liksom.


   
SvaraCitera