Aviseringar
Rensa alla

Vart kan vi ha sex?


Ämnesstartare

Jag har ett problem. Min flickvän och jag vill ha sex för första gången. Problemet är att vi aldrig är ensamma hemma. Så har ni nått tips på vart vi kan ha sex? Funderar typ på att ta in på hotell.


   
Citera

Ja tog faktiskt in på ett hotell en gång ba för o ha sex hahah. Om ni har råd så gör d. Ni kan ju dessutom göra d t en mysig sak på alla hjärtans dag elr nått


   
SvaraCitera

Drick en invisibility potion från Minecraft.


   
SvaraCitera

Maymay:
Drick en invisibility potion från Minecraft.

Fast man måste komma ihåg att ta bort sin armor!


   
SvaraCitera

Kyle:

Fast man måste komma ihåg att ta bort sin armor!

om man ska knulla är det väl givet


   
SvaraCitera

Tickstart:

om man ska knulla är det väl givet

True true


   
SvaraCitera
Haien

Måste man vara ensam hemma? 


   
SvaraCitera

lås in er i erat rum och va väldigt tysta 


   
SvaraCitera

De flesta hyreshus har rum i källarnivån som aldrig används (bastu, möteslokal eller liknande) och är nog inte svåra att bryta sig in i.
Toaletter på byggnader inom offentlig förvaltning är ofta lättillgängliga och hyfsat rena.
Annars kanske du kan investera i en sovsäck, då öppnar sig bokstavligen hela världen för er som en möjlighet.


   
SvaraCitera

trodde f.ö att ni var överens om att han inte borde ha sex med sin minderåriga flickis men nu kommer ni med tips, vet inte vad jag ska tro


   
SvaraCitera

Tickstart:
trodde f.ö att ni var överens om att han inte borde ha sex med sin minderåriga flickis men nu kommer ni med tips, vet inte vad jag ska tro

Kollade upp det men det är inte samma person, säger dock att han hadr sex när han var 13 så lol.


   
SvaraCitera

ah, gotcha. undra var jag fick det ifrån


   
SvaraCitera

i skolan haha


   
SvaraCitera

SthlmsBruden;)): Ja tog faktiskt in på ett hotell en gång ba för o ha sex hahah. Om ni har råd så gör d.

Du skrivet att du "en gång" tog in på hotell enbart för att kunna knulla. När den här gången inträffade framgår ju inte i ditt inlägg men om du är 15 år idag så kan du ju knappast varit äldre än 15 år i vart fall. Jag vill minnas att svenska hotell (i vart fall) inte tar emot gäster under 18 år förutsatt att de inte har föräldrarnas skriftliga godkännande. Men det kanske varierar mellan mindre nogräknande hotell. Vill minnas att en av orsakerna är att hotellen inte vill bli alltför inblandade i att ungdomar under 18 år rymmer hemifrån. Alt sk springnota dvs att de tar in på hotell och sedan bara drar utan att betala. Ett hotellrum kostar väl uppåt tusenlappen per natt i Sverige!?

Vandrarhem däremot har ju andra regler!


   
SvaraCitera

politisk realist:

Du skrivet att du "en gång" tog in på hotell enbart för att kunna knulla. När den här gången inträffade framgår ju inte i ditt inlägg men om du är 15 år idag så kan du ju knappast varit äldre än 15 år i vart fall. Jag vill minnas att svenska hotell (i vart fall) inte tar emot gäster under 18 år förutsatt att de inte har föräldrarnas skriftliga godkännande. Men det kanske varierar mellan mindre nogräknande hotell. Vill minnas att en av orsakerna är att hotellen inte vill bli alltför inblandade i att ungdomar under 18 år rymmer hemifrån. Alt sk springnota dvs att de tar in på hotell och sedan bara drar utan att betala. Ett hotellrum kostar väl uppåt tusenlappen per natt i Sverige!?

Vandrarhem däremot har ju andra regler!

Personen ja va med var över 18 d va han som bokade o han som betalade ja ba hängde på så drf blev d inget tjafs om hur gammal jae osv. O när d hände va ja 15 så d var lagligt:))


   
SvaraCitera