Aviseringar
Rensa alla

Vart köper man billiga produkter?


bcsc
 bcsc
Ämnesstartare

Hellu 🙂 Jag är 19 år och bor i Göteborg. 
Jag är i desperat behov av nytt smink och ny locktång elr aa en stylingtång.
Jag behöver mest av allt foundation. Är det någon som vet något billigt(och bra) märke eller någon billig affär att köpa det i här i Göteborg?
Jag behöver också en lock/stylingtång det kan vara vilket som men en platt-tång att bara platta håret med är jag inte i behov av eftersom att jag har så platt hår redan. behöver också värmeskydd till håret.
Någon som kan hjälpa mig med detta? Ska ut o shoppa imon och behöver detta 😀

Tack tack! 😀


   
Citera

Billigt märke på smink kan du finna på HM 


   
SvaraCitera

Lyko


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tikei.se både billigt och miljö- och hudvänligt.


   
SvaraCitera

Kolla in ÖoB åtminstone vad beträffar lock/stylingtång då de brukar ha mycket elektronik till lågpris. Oftast inga skitmärken utan ofta de största väletablerade märkena till lågpris. 
Smink har jag noll koll på.


   
SvaraCitera

Hej hörrni.. Jag älskar smink. Seriously. Och jag tänkte att jag skulle kommentera här för att jag är en riktig hunter på internet efter billigt smink. Och alla sidor ni skriver är ju bra sidor för smink men för att hitta billiga produkter måste man verklgien söka hela tiden. På typ märken man gillar på olika hemsidor typ prisjakt, pricerunner, hm, kolla kuponger, rabattkoder och typ andra hemsidor som redan lägger upp bra erbjudanden från andra sidor. Typ den här  http://www.savly.se/elizabeth-arden-foundation-for-bara-99kr-pa-eleven/ Där har dom liksom redan hittat bra grejre liksom åt en. Så sök sök sök. Och gå in på alla sidor så komemr du kunna hitta skit billigt liksom.Söt Good luck!


   
SvaraCitera

Gekås, inte så långt till Ullared.


   
SvaraCitera

Erlina:
@Hey!
I like to spend time in front of the computer, but I feel that maybe I should start doing something about that time. Do you know any fun you can do on your computer as a hobby?

heydldå,pl,s


   
SvaraCitera