Aviseringar
Rensa alla

Vart kommer ni?


Ämnesstartare

Exner:
Prova och fråga efteråt.

Jag har frågat, men det känns som att det blir obekvämt för henne att bli sprutad på magen. Liksom, vart ska det ta vägen sen?


   
SvaraCitera
penja

fråga henne om det är ok att du kommer över nån kroppsdel. om hon använder nått slags preventivmedel så borde du ju kunna komma i henne också. om hon inte gör det borde du använda kondom. 

om du inte känner och har ett förhållande med henne borde du också använda kondom. 

om du har ett förhållande med henne borde ni kunna snacka om var du får komma och inte. 


   
SvaraCitera
penja

japp123123:

Jag har frågat, men det känns som att det blir obekvämt för henne att bli sprutad på magen. Liksom, vart ska det ta vägen sen?

ha en handduk i närhet och torka av henne sen. men om hon tycker det är obekvämt ska du ej göra så.

fråga henne hur hon vill att ni ska göra. för en dialog. kom fram till någonting. 


   
SvaraCitera
Exner

japp123123:

Jag har frågat, men det känns som att det blir obekvämt för henne att bli sprutad på magen. Liksom, vart ska det ta vägen sen?

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

ha en handduk i närhet och torka av henne sen. men om hon tycker det är obekvämt ska du ej göra så.

fråga henne hur hon vill att ni ska göra. för en dialog. kom fram till någonting. 

Mm, jag förstår. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men tjejer, vart vill ni helst bli sprutade? 🙂


   
SvaraCitera

PÅ TUTTARNA SÅKLART!!! XD


   
SvaraCitera

penja: kom fram till någonting.

haha... "kom"...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maks:
PÅ TUTTARNA SÅKLART!!! XD

Och vart ska de ta vägen sen, ska du slicka upp det eller?


   
SvaraCitera

japp123123:

Och vart ska de ta vägen sen, ska du slicka upp det eller?

aa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maks:

aa.

Låter bra


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

japp123123: vart fan ska jag då komma?

Neråt. Du frågade efter riktning va? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag snart avregistrerar mig från denna sida


   
SvaraCitera

japp123123:
Ge fan i att kommentera om ni inte har nå vettigt att komma med, jävla svin.

nämen oj ta det lugnt


   
SvaraCitera

brukar komma i handen, vinkla handen som spiderman och skrika "GO WEB GO" medan jag flänger det i ansiktet på personen.


   
SvaraCitera