Aviseringar
Rensa alla

Vart på stan en fredagskväll. Detta tänker jag just nu.


Ämnesstartare

Ja som sagt jag har varit ute nu på stan och klubbat jag är 19 år male.

Så att ni förstår: Jag har precis gjort slut med en underbar tjej som nästan varat i 11 månader.

Varför?;- Jag litar inte på henne, för att hon har ljugit förut och nu tror jag att hon ljuger om allting som kommer ut ur hennes mun.

för 2 dagar sedan gjorde jag slut eftersom det har verkligen kört i botten nu. Hon verkar helt borta nu och verkar vilja gå vidare. Förut var det som att hon grät och grät eftersom hon ville ha kvar mig.

Iaf, min det jag vill ha sagt är följande:

Jag har klubbat med några kompisar, och idag var det verkligen full ös... Vi var på en latino klubb där man dansa reagetton osv... Jag som full när jag var där... jag såg fantastiska tjejer som rörde på deras "vackra" "underbara" rumpor i sexrörelser... jag fann det upphetsande.

Iaf, jag mår jättedåligt eftersom jag verkligen insett att monogami verkligen inte funkar på något sätt.

Det enda möjliga är att man tillåter partnern tända på en tjej/kille och låter han/hon ha sex med denna, eftersom annars är man inte i ett frisläppt förhållande.

Anser jag eftersom man kan finna det upphetsande och du kan bli kåt genom att se andra osv... och vilja ha sex, men man håller sig ifrån bara eftersom man har kille/tjej.

Jag vet inte vad jag ska säga... jag är packad just nu

Men fuck the world, livet är fan inget mer än sex sen dör man.

Allt handlar om sex, och ens hjärna är så jävla hjärndöd när man blir kåt eller liknande.

Och när jag funderar på alla tjejer som är på fester och kåtar upp andra killar... Jag tänker ofta på hur kunde tjejer bli så förtryckta för i tiden?

Jag tror verkligen att jag förstår. Tjejer är de enda existerande materiella ting som kan komma in i ens hjärta... Och sedan förstöra hjärtat.

Jag förstår att ni tjejer blir kränkta och varför ni blir kallade horor.

Eftersom det är vad er hjärna gör er hela tiden även om ni inte tänker på det.

Luder och horeri varje sekund som ni rör er... vill trycka upp er mot en snygg kille hela tiden med era könsorgan.

Att ni tjejer ens funderar på varför ni blev förtryckta förr i tiden, Män: Tjejer är den farligaste leksaken av dom alla.

Min uppgift i livet är: Ta era oskulder, och knulla er som om ni vore skit.. komma in i livet och hjärtat på er och sedan dumpa er.

Hoppas jag penetrerar mångas hjärtan och krossar många av dem.

Ja jag drar alla över en kam, eftersom jag kommer iallafall inte krossas om jag inte litar på ingen. Bara att lita på en kommer krossa mig.

SNIPPSNAPPSLUT SÅ VAR DENNA SAGA SLUT.


   
Citera

Du verkar vara en djupsinnig och godhjärtad individ.


   
SvaraCitera

Omedveten13:

"vackra" "underbara"

men dom var fula?

Omedveten13:

ag förstår att ni tjejer blir kränkta och varför ni blir kallade horor.

Eftersom det är vad er hjärna gör er hela tiden även om ni inte tänker på det.

Luder och horeri varje sekund som ni rör er... vill trycka upp er mot en snygg kille hela tiden med era könsorgan.

haha? [shake]


   
SvaraCitera

tur att inte alla killar har så jävla mycket innanför pannbenet heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Du verkar vara en djupsinnig och godhjärtad individ.

:&

enhimmelskdrog:

men dom var fula?

May be so... men fin kropp kan man ha? 🙂

OF 5:

tur att inte alla killar har så jävla mycket innanför pannbenet heller

Näej, förklara =)

haha, vakna och läste detta... jag skratta xD


   
SvaraCitera

Omedveten13:

Näej, förklara =)

säger bara att killar i största allmänhet inte är ett dugg bättre. rentav sämre till och med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

säger bara att killar i största allmänhet inte är ett dugg bättre. rentav sämre till och med

Kanske pga av att man vet att girls goes hoe everwhere.

:EDIT: Men det är bara så jag känner, är verkligen skit att de som är schyssta ska få lida pga mega-kåta-hela-tiden tiden.


   
SvaraCitera

Omedveten13:

och vilja ha sex, men man håller sig ifrån bara eftersom man har kille/tjej.

Men man låter ju bli eftersom att man redan är med den enda man vill vara med. [confused] Om man inte känner så, så bör man kanske tänka över sitt förhållande.

Fast ja, förstår att du är cynisk och bitter. Inte kul när förhållanden tar slut.

Tycker du ska lyssna på denna spellista:

och dricka vatten och sen se på Star Wars. Det ska jag göra. Är bakis. Förmodar att du också är det.


   
SvaraCitera

Omedveten13:

Kanske pga av att man vet att girls goes hoe everwhere.

högst tveksamt. fast man ska ju aldrig underskatta idioter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Men man låter ju bli eftersom att man redan är med den enda man vill vara med. [confused] Om man inte känner så, så bör man kanske tänka över sitt förhållande.

Precis... säg mig vad gör du om du inte litar på din partner ... du har fått anledning till att inte lita på henne och du har lagt ner din själ på henne...

Jag höll mig fast och det kniva ju ändå mig.

I'm just saying.. för att kunna ha ett förhållande så måste man kunna säga vad man tycker och säger... Dagen jag verkligen kan lita på en tjej är då hon säger att hon blivit tänd på något annat än mig.

Hatar när man ska dölja sådant.. även om det sårar... men ärligheten är så mycket bättre.

xsaosinx:

Tycker du ska lyssna på denna spellista: ​


gör det nu =) (Det är skönt)

xsaosinx:

och dricka vatten och sen se på Star Wars. Det ska jag göra. Är bakis. Förmodar att du också är det.

gör jag snart orkar inte gå upp från sängen.

Tack =)

OF 5:

högst tveksamt. fast man ska ju aldrig underskatta idioter

Mjoe.


   
SvaraCitera

Omedveten13:

säg mig vad gör du om du inte litar på din partner

Pratar med denne och försöker komma på om det är något min partner gjort eller om det beror på mig själv. Så som ett dåligt självförtroende till exempel.

Omedveten13:

du har fått anledning till att inte lita på henne och du har lagt ner din själ på henne...

Jag höll mig fast och det kniva ju ändå mig.

Oj, fan vad kasst. Vad hände?

Omedveten13:

för att kunna ha ett förhållande så måste man kunna säga vad man tycker och säger

Så klart. Man måste ju kunna vara ärlig i ett förhållande och prata om det man tänker på.

Omedveten13:

gör det nu =) (Det är skönt)

Soft. [party]

Omedveten13:

gör jag snart orkar inte gå upp från sängen.

Cool, cool.

Omedveten13:

Tack =)

Inga probs. Alla behöver en kram då och då när det känns som att världen vänder en ryggen. Inte för att du fått en kram nu men ah, du fattar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Pratar med denne och försöker komma på om det är något min partner gjort eller om det beror på mig själv. Så som ett dåligt självförtroende till exempel.

Precis vad jag gjorde... mega lögner... förvandlades till små lögner... de små lögnerna kunde jag inte ta... Och där satte nog självförtroendet in, jag blev förbannad även om det var minsta lilla.

xsaosinx:

Oj, fan vad kasst. Vad hände?

Som du sa, jag tror att det har med mitt självförtroende att göra.

Men såhär... sedan de största lögner och de som jag tagit som tuffast... efter det så har det uppstått små lögner, och det är de små som jag inte kan ta, jag förklarat och sagt flertals gånger att jag behöver ärlighet ifall det ska fungera.

Vad jag får för svar "Men jag har inte ljugit, jag visste inte, jag kommer inte ihåg, jag vet inte"

Osvosv... hon är envis som in åt helvete, när jag blowa de största lögnerna så var jag tyvärr tvungen att gräva för att konfrontera henne.
hon erkände när jag hade 110% bevis framför henne.

så alla dessa smålögner det kan vara så mycket mer... Och antar att hon lärt sig med tiden att dölja saker bättre från mig.

Men som sagt jag kan inte vara säker det kan vara mitt självförtroende.

I alla fall nu i sluttappen.... så har jag blivit bokstavligen galen, jag är desperat paranoid... och jag behöver ta bort henne från hjärnan, iaf ett tag.

Men ack vad hon dyker upp bara jag ser olika saker ute... tex om jag går förbi "vårt" ställe någonstans eller liknande... jag hatar detta, hon har ärrat mig så jävla hårt och ändå så empatilös kan inte ens säga som det är när jag säger hur det kan vara och isåfall säga det. Men även om det är så så håller hon tyst.

xsaosinx:

Inga probs. Alla behöver en kram då och då när det känns som att världen vänder en ryggen. Inte för att du fått en kram nu men ah, du fattar.

Precis, tack du har gjort intryck:)


   
SvaraCitera

Omedveten13:

Precis vad jag gjorde... mega lögner... förvandlades till små lögner... de små lögnerna kunde jag inte ta...

Var det hon som ljög alltså? Om vadå?

Omedveten13:

jag förklarat och sagt flertals gånger att jag behöver ärlighet ifall det ska fungera.

Absolut. Alla relationer, inte bara kärleksrelationer, kräver ju ärlighet för att de ska fungera.

Omedveten13:

Osvosv... hon är envis som in åt helvete, när jag blowa de största lögnerna så var jag tyvärr tvungen att gräva för att konfrontera henne.
hon erkände när jag hade 110% bevis framför henne.

Shit, fan vad illa.

Omedveten13:

Och antar att hon lärt sig med tiden att dölja saker bättre från mig.

Det låter ju verkligen som att hon inte var bra för dig. Tur att du tog dig ur det.

Omedveten13:

Men som sagt jag kan inte vara säker det kan vara mitt självförtroende.

Självförtroendet kan verkligen vara en fälla i förhållanden. Om man inte verkligen tror att den andre vill vara med en så kan minsta lilla grej kännas som ett berg. Man blir svartsjuk, arg, irriterad och tillslut lägger man all sin energi på att förstöra förhållandet. Men man gör det bara för att man är så kär.

Omedveten13:

Men ack vad hon dyker upp bara jag ser olika saker ute... tex om jag går förbi "vårt" ställe någonstans eller liknande... jag hatar detta, hon har ärrat mig så jävla hårt

Jag fattar. Det kommer kännas jävligt tungt för dig ett bra tag framöver, men omge dig med bra personer så kommer den tiden att kännas lättare. I slutändan kommer du kunna titta tillbaka på det här och veta hur du ska göra rätt i nästa förhållande.

Omedveten13:

Precis, tack du har gjort intryck:)

Soft. Ut och sprid positiv energi nu. Efter att du sett star wars så klart. Det finns så jävla mycket skönhet och glädje i världen.

Obs, är varken hippie eller religiös. Är bara en kille på 19 år som mår så sjukt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Var det hon som ljög alltså? Om vadå?

Vem hon umgicks med, om vart hon varit, flirtar... osv.

Men vet inte ifall hon vart otrogen eller något annat.

Jag vill helst inte gå in på detalj, men det är så mycket som indikerar på att hon letade efter flera under början av vårt förhållande.

Jag har själv ljugit tex då när man ska säga något som man inte riktigt vill svara på... typ "Tycker du att den där tjejen är snygg" eller inte precis så... men du fattar:P

Vilket jag har lärt mig att man ska vara öppen även om sådant för det är bättre än att låtsas som ingenting... det vill jag i alla fall inte av min partner.

xsaosinx:

Det låter ju verkligen som att hon inte var bra för dig. Tur att du tog dig ur det.

Är inte ur det än! Men försöker=)

xsaosinx:

Om man inte verkligen tror att den andre vill vara med en så kan minsta lilla grej kännas som ett berg. Man blir svartsjuk, arg, irriterad och tillslut lägger man all sin energi på att förstöra förhållandet.

Precis!

xsaosinx:

I slutändan kommer du kunna titta tillbaka på det här och veta hur du ska göra rätt i nästa förhållande

I really hope so! Men känns inte precis som att jag vill ha ett förhållande på ett bra jävla tag nu... världen för mig är bara plast nu.

xsaosinx:

Soft. Ut och sprid positiv energi nu. Efter att du sett star wars så klart. Det finns så jävla mycket skönhet och glädje i världen.

Obs, är varken hippie eller religiös. Är bara en kille på 19 år som mår så sjukt bra.

Haha you go! ;D


   
SvaraCitera

Omedveten13:

Vem hon umgicks med, om vart hon varit, flirtar... osv.

Men vet inte ifall hon vart otrogen eller något annat.

Förstår att du blir misstänksam, speciellt om självförtroendet samtidigt är lågt och övrigt i förhållandet kanske inte är som det ska. Men hon hade ju faktiskt ingen skyldighet att berätta för dig vilka hon umgicks med osv.

Omedveten13:

Jag har själv ljugit tex då när man ska säga något som man inte riktigt vill svara på... typ "Tycker du att den där tjejen är snygg" eller inte precis så... men du fattar:P

Yes, fattar.

Omedveten13:

Är inte ur det än! Men försöker=)

Alright. Hur ska du göra då?

Omedveten13:

I really hope so! Men känns inte precis som att jag vill ha ett förhållande på ett bra jävla tag nu... världen för mig är bara plast nu.

Haha nej, förstår det. Man brukar bli rätt avtänd på sånt ett tag efter. Men ta tid för dig själv istället och umgås med kompisar och ha kul.

Omedveten13:

Haha you go! ;D

[cool]


   
SvaraCitera