Aviseringar
Rensa alla

Vart rakar ni er? Tjejer


Ämnesstartare

Heej, satt o fundera lite kring håret på kroppisen, om ni har hår på magen rakar ni hela magen då?
Eller har ni standard typ armhålerna, benen och kanske underlivet? 


   
Citera
Ämnesetiketter

standard
men föredrar vaxnining


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
standard
men föredrar vaxnining

Har provat vaxning som jag gör själv då men satan va ont ja fick! Men kanske värt att prova igen... Så de inte växer så fort!


   
SvaraCitera

vem fan rakar magen tho 


   
SvaraCitera

lisa20088:

Har provat vaxning som jag gör själv då men satan va ont ja fick! Men kanske värt att prova igen... Så de inte växer så fort!

Föredrar det iaf även om jag inte gjort det på länge. Blir ett bättre resultat. Osså ska man ju nt ha för långt för då gör det väldigt ont


   
SvaraCitera

Har inte så mkt benbehåring, är ljus oxå, har nästan inget på låret och om det finns så är det knappt synligt och känns absolut inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mr steal yo gurl :
vem fan rakar magen tho 

Finns nog måånga tjejer som har 'raggarsträng' o känner att dom måste raka den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Föredrar det iaf även om jag inte gjort det på länge. Blir ett bättre resultat. Osså ska man ju nt ha för långt för då gör det väldigt ont

schim:
Har inte så mkt benbehåring, är ljus oxå, har nästan inget på låret och om det finns så är det knappt synligt och känns absolut inte

Mina är mörka nästan svarta x) Ska prova när jag vågar igen Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag har så kallad "raggarsträng" Så den åker bort så fort jag ser den. Även under armarna. Annars rakar jag mig ingen annanstans. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DennyAurion:
Jag har så kallad "raggarsträng" Så den åker bort så fort jag ser den. Även under armarna. Annars rakar jag mig ingen annanstans. 

Haha har med raggarsträng, tkr fan de är pinsamt....


   
SvaraCitera

Standard Rodnar


   
SvaraCitera

lisa20088:

Haha har med raggarsträng, tkr fan de är pinsamt....

Haha ja samma här. Gla jag inte är ensam dock om det för trodde fan det o-o aldrig vetat om någon annan som har fören nu. 


   
SvaraCitera

mr steal yo gurl :
vem fan rakar magen tho 

killar för man vill inte ha en ful svart linje från naveln till snoppen

Men du kanske vill det.


   
SvaraCitera

Raggarstäng... Fysatan va coolt namn. vill ha sån


   
SvaraCitera

"Vill du kolla på min raggarstängBlink"


   
SvaraCitera