Aviseringar
Rensa alla

Vart stoppa febertermometern


Ämnesstartare

Ni tjejer. När ni ska mäta kroppstemperaturen med en febertermometer. Är det inte lättare att sticka in den i fitta än där bak, eftersom man då kan läsa av den samtidigt som den är inne? Är det så ni gör fast man aldrig får veta det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Själv brukar jag ta tempen under armen, men det är väl bara jagCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller i munnen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar ej ta tempen hur sjuk jag än känner mig pga skulle den visa höga grader skulle jag få panik och må onödigt dåligt. Gråter

Å då är d bara din kuk i min fitta som kan få mig att må bra igen 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar köra med munnen men jag är ju visserligen inte tjej heller....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
brukar ej ta tempen hur sjuk jag än känner mig pga skulle den visa höga grader skulle jag få panik och må onödigt dåligt. Gråter

Å då är d bara din kuk i min fitta som kan få mig att må bra igen 😉 

Du är tjej? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i någon annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så är det säkert...

Hört att det finns sjukmätare för öronen också (hihi), samt munnen, aldrig hört armen Aristoteles eller var det på skoj?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Du är tjej? 

Hade du väntat dig ngt annat? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hade du väntat dig ngt annat? 

Något i mig sa att du var kille. Vet inte varför. Inte för att det ändrar något men kan vara kul att ha ett kön på den man citerar ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Något i mig sa att du var kille. Vet inte varför. Inte för att det ändrar något men kan vara kul att ha ett kön på den man citerar ibland.

vad fördomsfullt

sexism


   
SvaraCitera

Jag tar aldrig tempen, svettas man tar man en kall öl så är det lungt. Yrsel har man hursom så det spelar ju mindre roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

vad fördomsfullt

sexism

Var inte fördomsfullt alls. Läste på ditt namn, tyckte det lät som en kille 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt: namn

S3ON? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Aristoteles eller var det på skoj?

Nej det är ganska standard, har faktiskt aldrig använt nånting annat än de som man använder under armen.

Den jag har nu, som är nyinköpt från apoteket kan enligt instruktionerna användas både i munnen eller under armen. Med tanke på vart den brukar vara skulle jag dock helt inte stoppa den i munnen även om den spritas in efter en sjuksession.


   
SvaraCitera