Aviseringar
Rensa alla

Vart träffar man tjejer?


Ämnesstartare

timeisrunningout:

Pojkvän fyra

the fuck fyra stycken?!! däääm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I Tjejland.


   
SvaraCitera

Internet är ett perfekt ställe att söka flickvän på.
Hittar du en tjej som söker kille och är intresserad utav dig så har du ganska stor chans att det kan bli något slags förhållande om ni bestämmer att träffas.

Alla tjejer jag har träffat genom internet har blivit någonting, Antingen har vi blivit bra vänner eller så har det blivit ett förhållande

Annars så finns det tjejer överallt du kan ragga på. Är en tjej intresserad utav dig så spelar det direkt ingen roll vart du är, Bara du visar att du är intresserad utav tjejen på något sätt

Men jag tycker internet är lättast för man slipper pinsamma stunder då det är knäppt tyst om man är lite blyg eller bara inte kommer på någonting att säga. Man börjar med att chatta lite, Sen så kan man ringa och när man är redo så kan man bestämma träff

Det är också ganska lätt att hitta tjejer om man är på ställen där det dricks alkohol, Man super, har kul och strular runt 😛 Mycket är oseriöst i fyllan men ibland så kan man ha tur och träffa riktigt bra tjejer som man vill vara med när man blir nykter igen ^^

Hur som helst så måste du vara en trevlig och intressant person om du vill få mycket uppmärksamhet utav tjejer, Klä dig vettigt och bete dig moget och dra lite dumma skämt som får tjejen du vill ha att bli glad ^^ Ingen gillar en tråkig person som är feg och ser ut som en sophög.. Men man kan ha tur även om man är en skittråkig person som ser ut som en sophög 😛


   
SvaraCitera
Paseo

de flesta brukar ju säga sluta leta så finner du o det brukar stämma ganska bra

även om det finns undantag hehe


   
SvaraCitera
time
 time

Tickstart:

the fuck fyra stycken?!! däääm

Kan låta mycket men är väldigt mycket av en förhållandemänniska. Har inte ströhoppat från kille till kille utan alla förhållanden jag listade har varat minst tio månader. Pojkvän tre var jag tillsammans i nästan tre år med. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Mina bästa tips: Internet och alkohol!

Gemensamt? [crazy] Varför skall de två? Jag trodde det var förhållanden [crazy]


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

Gemensamt? Varför skall de två? Jag trodde det var förhållanden

Du får ursäkta men jag förstod inte överhuvudtaget vad du menade med den meningen.


   
SvaraCitera

på 1 um-träff
fast det kräver ju att man ej är 1 fucktard, alternativt att man lyckas hitta 1 fucktard


   
SvaraCitera

isola:

ens veterinär

ngt du vill dela med dig av? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

um + alkohol
um
alkohol
um

ja. tyvärr, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejernas omklädningsrum på badhuset [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ngt du vill dela med dig av? [wink]

ah nä alltså det var inget seriöst[blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

um + alkohol

Hur går de ihop?[crazy]

timeisrunningout:

Du får ursäkta men jag förstod inte överhuvudtaget vad du menade med den meningen.

Jag undrade bara varför man behöver internet + alkohol för ett förhållande? Internet förstår jag, men inte alkohol [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Hur går de ihop?

hört talas om um-träffar?


   
SvaraCitera

isola:

ah nä alltså det var inget seriöst

[wink]


   
SvaraCitera