Aviseringar
Rensa alla

vart trivs du som mest? 🙂


Ämnesstartare

Bananlåda:

Jo precis

vad är skirt?


   
SvaraCitera

På mitt rum framför den här sjungandes  och dansandes Ode to Dance FloorParty
argo.jpg

"Somewhere, somehow
I lost you in the riot
In a suburban sunset, at a suburban
Street sign
Never altered, glowing still
Like the oldest light
My love for you, will never ever go out"Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-Traci:
På mitt rum framför den här sjungandes  och dansandes Ode to Dance FloorParty
argo.jpg

"Somewhere, somehow
I lost you in the riot
In a suburban sunset, at a suburban
Street sign
Never altered, glowing still
Like the oldest light
My love for you, will never ever go out"Hjärta

wow har länge gillat de där vinylmaskinerna eller vad de kallas.


   
SvaraCitera

vincebruh:

wow har länge gillat de där vinylmaskinerna eller vad de kallas.

Good Tumme upp har du nån själv?


   
SvaraCitera

Little-Traci:

Good Tumme upp har du nån själv?

Ja, men den är inte värd att ha framme.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-Traci:

Good Tumme upp har du nån själv?

skulle vilja ha men det verkar inte som de säljer längre eller kan jag ha fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

vad är skirt?

Tyst


   
SvaraCitera

vincebruh:

skulle vilja ha men det verkar inte som de säljer längre eller kan jag ha fel?

Min är köpt från netonnet så jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Tyst

Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

Skeptisk

Jepp


   
SvaraCitera

dahlbear:
ibland brukar jag vakna bara för att åka och käka lunch med mina vänner på min förra skola sen går jag till stadsbiblioteket och sover eller drar och skejtar med några andra osv. trivs bäst när jag är ute

Åh jag vill gå in på någons skola mitt i natten som de gjorde i japanska/koreansks serier och hittade sina bänkar där de skrivit något. Det var oftast bara en tjej eller en kille eller så var de ett gäng.


   
SvaraCitera

vincebruh:
Den här tråden handlar om vart du befinner dig mest på dagarna. Liksom vad du gör efter jobbet/ skolan eller fritid. Befinner du dig på något annorlunda ställe med polarna eller kanske där hemma i soffan? berätta gärna också vad du gör på platsen där du känner dig som bäst. Lägg gärna också upp ett foto på platsen som du tycker hmm här trivs jag som mest. Mycket glad

IMG_20200314_041803_892.jpg

min rastplats äger. Jag får önska låtar och somnar till karaoken. Första gången jag inte hör den där med Magnus uggla. Saknar bara guitar hero men där kan man alla låtar. Synd att man inte kan önska egna. 

Annars är det secondhandaffärer och fika i dessa, Ljungby. bokskogar, trollskog, där det finns hundspann och lekstugor. Graffiti. Växthus även om jag inte gillar växter men det är magiskt. 
Trivs bäst när jag ser på samma serie med någon och utmanar någon i ett ämne. Så lagsport. Glömde pingis, jag spelar pingis på fritiden nu. Drömmer om en arbetsdag så det blir två arbetsdagar. Vad gör du själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

IMG_20200314_041803_892.jpg

min rastplats äger. Jag får önska låtar och somnar till karaoken. Första gången jag inte hör den där med Magnus uggla. Saknar bara guitar hero men där kan man alla låtar. Synd att man inte kan önska egna. 

Annars är det secondhandaffärer och fika i dessa, Ljungby. bokskogar, trollskog, där det finns hundspann och lekstugor. Graffiti. Växthus även om jag inte gillar växter men det är magiskt. 
Trivs bäst när jag ser på samma serie med någon och utmanar någon i ett ämne. Så lagsport. Glömde pingis, jag spelar pingis på fritiden nu. Drömmer om en arbetsdag så det blir två arbetsdagar. Vad gör du själv?

du går säkert fortfarande i 8:an är det så? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Åh jag vill gå in på någons skola mitt i natten som de gjorde i japanska/koreansks serier och hittade sina bänkar där de skrivit något. Det var oftast bara en tjej eller en kille eller så var de ett gäng.

tills en gammal kvinna kommer ut och skriker ''försvinn skitungar det här är min plats'' arghhhhh


   
SvaraCitera

vincebruh:

du går säkert fortfarande i 8:an är det så? Rullar ögonen

Jag funderade om jag skulle skriva fritidsgård men det är aktivitetshus hihihihi. Jag gillar inte när ord ändras så där. Vill bli senior bara för att jag ska kunna gå på målarträffar. Tss 


   
SvaraCitera