Aviseringar
Rensa alla

vart trivs du som mest? 🙂


vincebruh:

tills en gammal kvinna kommer ut och skriker ''försvinn skitungar det här är min plats'' arghhhhh

Så gör jag med min stol mot väggen när det är filmundervisning i skolan. Vi äldre behöver luta oss mot väggen och få stöd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Så gör jag med min stol mot väggen när det är filmundervisning i skolan. Vi äldre behöver luta oss mot väggen och få stöd.

busa inte för mycket bara, annars blir det samtal med rektorn. Icke!


   
SvaraCitera

vincebruh:

busa inte för mycket bara, annars blir det samtal med rektorn. Icke!

Vi är grannar Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Vi är grannar Rodnar

tror jag inte. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

vincebruh:

tror jag inte. Rullar ögonen

Inte med rektorn men med en admin Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Inte med rektorn men med en admin Party

eller med dig. Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:
Den här tråden handlar om vart du befinner dig mest på dagarna. Liksom vad du gör efter jobbet/ skolan eller fritid. Befinner du dig på något annorlunda ställe med polarna eller kanske där hemma i soffan? berätta gärna också vad du gör på platsen där du känner dig som bäst. Lägg gärna också upp ett foto på platsen som du tycker hmm här trivs jag som mest. Mycket glad

Brukar inte göra så mycket alls, att komma hem är däremot något man uppskattar om man har varit i skolan nästan hela dagen. Det skulle självklart vara roligt om man hade någon som skulle velat göra något efter skolan eller under helgen, problemet är bara att man inte orkar göra så mycket efter skolan. Blir inte motiverad till att göra något just nu, dock så hade det varit en annan sak om det hade varit sommar. Man mår bara bra av vädret även om man inte gör så mycket, det kan vara skönt att bara promenera. Hur hade du besvarat på den frågan om jag hade frågat dig? Är nyfiken över vad du brukar göra under dagarna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noid3a:

Brukar inte göra så mycket alls, att komma hem är däremot något man uppskattar om man har varit i skolan nästan hela dagen. Det skulle självklart vara roligt om man hade någon som skulle velat göra något efter skolan eller under helgen, problemet är bara att man inte orkar göra så mycket efter skolan. Blir inte motiverad till att göra något just nu, dock så hade det varit en annan sak om det hade varit sommar. Man mår bara bra av vädret även om man inte gör så mycket, det kan vara skönt att bara promenera. Hur hade du besvarat på den frågan om jag hade frågat dig? Är nyfiken över vad du brukar göra under dagarna. 

jadu bra fråga. Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

jadu bra fråga. Oskyldig

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IMG_20200406_160229~2.jpg
IMG_20200406_155637~2.jpg

Älskar att sitta här med solen som skiner på mig medan jag kollar på det fina slottet vi har i staden 🙂
Här kan jag sitta i timmar och bara njuta av det fina!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyle:
IMG_20200406_160229~2.jpg
IMG_20200406_155637~2.jpg

Älskar att sitta här med solen som skiner på mig medan jag kollar på det fina slottet vi har i staden 🙂
Här kan jag sitta i timmar och bara njuta av det fina!

i timmar? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

i timmar? Rullar ögonen

Eller.. asså jag har suttit där högst 2-3 timmar så antar man kan säga sååååe! 
Helt vindstilla där och solen bara skiner starkt så man blir alldeles het, as mysigt! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyle:

Eller.. asså jag har suttit där högst 2-3 timmar så antar man kan säga sååååe! 
Helt vindstilla där och solen bara skiner starkt så man blir alldeles het, as mysigt! 

så du trivs nära solen som bäst typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

så du trivs nära solen som bäst typ.

Jaa det är så underbart! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyle:

Jaa det är så underbart! Mycket glad

berätta mer vad du tänker på vid solen.


   
SvaraCitera