Aviseringar
Rensa alla

vårtor på pung (finnar)?


Ämnesstartare

Nu är det så att jag har två st vätskefyllda vårtor som sitter bland alla talgkörtlar och utmärker sig. Har haft dem i typ 6 månader så bestämde mig för att försöka ta sönder dem.

Satt ett ta och rev och rev och fick till slut hål på ena.. det började blöda och när man tryckte såg det ut som pormaskar kom ut.

Var det två st finnar? De såg ut som såna där riktigt "färska" finnar du kan ha, när dem är typ vita. Gjorde jävligt ont att ta sönder och har suttit där ett halvår.. vad kan det vara? Har haft sex med en tjej och det var med kondom..


   
Citera
Ämnesetiketter

Äckligt. [sad]


   
SvaraCitera

aids.


   
SvaraCitera

passaro:

aids.


   
SvaraCitera

Jag tror du oroar dig i onödan. [rolleyes]


   
SvaraCitera

littleskytt:

Gjorde jävligt ont att ta sönder och har suttit där ett halvår.. vad kan det vara?

Ring 1177, råd om vård dygnet runt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sandpappra dom


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

stereo total:

Ring 1177, råd om vård dygnet runt.

stereo total:

Ring 1177, råd om vård dygnet runt.

Eller ungdomsmottagning.


   
SvaraCitera

Hej. Vårtor stannar otroligt länge och de kan i princip stanna där hela livet om man skulle ha otur, om man inte gör någonting åt det. Vårtor är celler som har förändrats av någon anledning, det är därför de är så svåra att få bort eftersom de liknar de normala cellerna. Är du säker på att det inte beror på att du har talgkörtlar som är lite störe än vanligt? Eller att du har kondylom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dragonslay3r:

sandpappra dom

Detta är helt klart ditt enda val. Antingen detta eller dö.


   
SvaraCitera

det är små punglingar, låt dom vara bara.

om tre-fyra veckor kommer dom ha vuxit ganska rejält och när de börjar få en rödaktig ton och glänsa är de snart redo.

var försiktigt med dina punglingar vid det här stadiet, för de är väldigt ömtåliga. ruva dina punglingar genom att kupa din pung med en hand och värm dem. punglingarna kommer senare att öppna upp deras skyddnade hudflickar och ramla ur.

du behöver bara ta hand om dina punglingar i en vecka, efter det är de redo att ta sig an världen på egen hand

lycka till


   
SvaraCitera

döög är en av mina punglingar

Han klarar sig finfint på egen hand nu

så kul att se när dom växer


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera