Aviseringar
Rensa alla

Våta fittor!


Ämnesstartare

Jag är våt hela tiden, jag är också kåt nästan hela tiden också. Jag är en tjej i tonåren. Alltså jag känner att det blir blött i trosorna minst en gång om dagen. När jag kommer hem efter skolan är trosorna våta med fläckar i. Är det normalt att vara så våt ? 
Vad tycker ni killar om våta fittor när ni har sex?


   
Citera
Ämnesetiketter

flytningar 

våthet är nödvändigt för sex pga annars är fittan ej redo för penetrering.


   
SvaraCitera

börjar lukta troll om dig nu 


   
SvaraCitera

Vrf bry dig så mke om vad andra, speciellt killar, tycker? Blir ledsen


   
SvaraCitera

Matilda_00: Vad tycker ni killar om våta fittor när ni har sex?

Det är väl en självklarhet att man ska vara kåt/våt som tjej när man har sex. Vore konstigt annars.


   
SvaraCitera

Blir kåt av våta fittor


   
SvaraCitera

Blir våt av kåta fittor


   
SvaraCitera

Pappbox:
Blir våt av kåta fittor

premature ejaculation


   
SvaraCitera

Blir fittor av kåt våta 


   
SvaraCitera

Matilda_00:
Jag är våt hela tiden, jag är också kåt nästan hela tiden också. Jag är en tjej i tonåren. Alltså jag känner att det blir blött i trosorna minst en gång om dagen. När jag kommer hem efter skolan är trosorna våta med fläckar i. Är det normalt att vara så våt ? 
Vad tycker ni killar om våta fittor när ni har sex?

Asså jag är 13 och har också en våt fitta och våta trosor när jag kommer hem så märker jag det. jag onanerar osv så är det normalt då


   
SvaraCitera

Sofia_01: Asså jag är 13 och har också en våt fitta och våta trosor när jag kommer hem så märker jag det. jag onanerar osv så är det normalt då

Ja, det är normalt. Det är också normalt att vara en 12-årig pojke och låtsas vara en 13-tjej på internet och skriva om saker som man egentligen tycker är jättespännande. 


   
SvaraCitera

Tractatus:

Ja, det är normalt. Det är också normalt att vara en 12-årig pojke och låtsas vara en 13-tjej på internet och skriva om saker som man egentligen tycker är jättespännande. 

Mycket glad


   
SvaraCitera

Använd trosskydd, så slipper du blöta ner trullisarna.


   
SvaraCitera