Aviseringar
Rensa alla

Vattenpipa


Ämnesstartare

Vet att det finns några trådar om de men ingen svarar på min tanke.
Tänker köpa en vattenpipa (från partykungen). Till den tänkte jag också köpa den nikotinfria tobaken som de också säljer.

Min fråga är om man verkligen kan lita på att det inte finns nån nikotin, tjära eller tobak i den

ex. http://www.partykungen.se/soex-vattenmelon.html


   
Citera

gief


   
SvaraCitera

eroh:

nikotinfria tobaken

så äckligt

köp riktig ist, godare.

du lär ju inte bli niktorinberoende av pipa [rolleyes]


   
SvaraCitera
Åtta

Tobak är dyrare än socker (vilket är vad den där "tobaken" består utav).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eroh:

nikotin, tjära eller tobak i den

Spelar det för roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men asså, det är ytterst lite Nikotin o tjära o de i Vattenpipa, Cigg är BRA mycket värre..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men asså, det är ytterst lite Nikotin o tjära o de i Vattenpipa, Cigg är BRA mycket värre..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eroh:

Min fråga är om man verkligen kan lita på att det inte finns nån nikotin, tjära eller tobak i den

absolut men det är inte väryt att lägga påengar på. fök gräs istället och inte cb utan sånt som finns på gräsmattan samma effekt men g ratis

asså nikotinfri tobak är tobak och smak - tobak
så skaffa bara smaken wsom den är och skit om de står tobak eller inte på


   
SvaraCitera

Riiikard:

Men asså, det är ytterst lite Nikotin o tjära o de i Vattenpipa, Cigg är BRA mycket värre..

Det har du nog fått om bakfoten.


   
SvaraCitera

Im not a lemon:

Det har du nog fått om bakfoten.

Eftersom vattenpipan bara hettar upp tobaken, och inte bränner den som cigaretter, så blir inte röken lika farlig. Sen röker man ju väldigt mycket mer vattenpipa så det går väll jämnt ut i slutändan..

Tips är att inte köpa Soex skittobak utan nikotin (eller någon annan sort för den delen, bara sett soex här i sverige..) Köp riktigt tobak och rök mindre istället, är så pass lite nikotin i det att du knappast blir beroende ändå - om du håller det till en lyxgrejj o inte vardagsröker.

Säger det igen - OTROLIG skillnad på riktig tobak och dom nikotinfria tobakssorterna. Köp Nakhla körsbär!


   
SvaraCitera