Aviseringar
Rensa alla

vaxning av könet.


Hopalong Cassidy:

När tjejer suger kuk kommer ni inte lika nära håret som killar kommer när vi slickar.

Är inte direkt trevligt om det kittlas i näsan när man suger. [no-no] Tycker att man kan ansa lite om man vill bli avsugen så att det blir trevligt för båda. [no-no]


   
SvaraCitera

det är kanske för grova hårstrån för veets vax


   
SvaraCitera

isola:

Nära nog.

Bara om ni suger precis vid kukroten.

isola:

Gigantiska buskar under armarna är inte fint, det tycker ingen. Men helt renrakat behöver det inte vara.

Benen då?

Geigerzähler:

Är inte direkt trevligt om det kittlas i näsan när man suger. [no-no] Tycker att man kan ansa lite om man vill bli avsugen så att det blir trevligt för båda. [no-no]

Jovisst, men ansa är en sak och att raka/vaxa är en annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hopalong Cassidy:

Nhailum: Har en fråga till dig Den du har sex med ska hon/han vara rakad ?

Hon och ja, helst. Och säg inte att jag är en hycklare. Hår är manligt, men ofräscht på tjejer.

haha 😛 Varför det då. Det är ingen skillnad. Men jag håller med att Slicka någon med hår inte är så mysigt. Men om jag ställer kravet på min tjej att hon ska vara rakad så får fan jag Raka mig annars blir det helt fel...
Samma sak med anal sex vill jag ha anal sex och hon vill köra upp en dildo i min anal får jag fan ta det. inte så mysigt men + att ibland får man offra sig lite för att få sin partners fantasier att bli sanna. Men man ska inte göra någon man inte vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vill inte att min kille ska vara vaxad
har hon sagt till dig att hon vill att du ska det?

Nej det har hon inte. Men jag blev trött på att raka mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det är kanske för grova hårstrån för veets vax

Nej En tjej kompis har kört med den. Men Jag har mycket tjockt hår eftersom att jag har rakat mig ett tag.


   
SvaraCitera

Nhailum:

Hahha villket inavel du var då 😛

Är åtminstone inte bög. Rakar du benen och armhålorna också?


   
SvaraCitera

Nhailum:

Det är ingen skillnad. Men jag håller med att Slicka någon med hår inte är så mysigt. Men om jag ställer kravet på min tjej att hon ska vara rakad så får fan jag Raka mig annars blir det helt fel...

Jo, det är skillnad. Tjejer kommer inte åt håret på samma sätt. Hade du bara ansat hade det varit en annan sak.

Nhailum:

Samma sak med anal sex vill jag ha anal sex och hon vill köra upp en dildo i min anal får jag fan ta det. inte så mysigt men + att ibland får man offra sig lite för att få sin partners fantasier att bli sanna.

Att du vill ha analsex är ju bara ännu ett tecken på att du är bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hopalong Cassidy:

Är åtminstone inte bög. Rakar du benen och armhålorna också?

Nepp. Behöver inte stör mig inte på det är inte obekvämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hopalong Cassidy:

Att du vill ha analsex är ju bara ännu ett tecken på att du är bög

Nej skulle jag inte vilja. Men varför ska tjejen stå ut med något jag inte skulle tänka mig att göra.


   
SvaraCitera

Hopalong Cassidy:

Jo, det är skillnad. Tjejer kommer inte åt håret på samma sätt. Hade du bara ansat hade det varit en annan sak.

Hopalong Cassidy:

Att du vill ha analsex är ju bara ännu ett tecken på att du är bög.

Du är ju dum på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså Om man inte är slö behöver man inte få något hår på sig när man slickar en tjej.


   
SvaraCitera

Nhailum:

Nej En tjej kompis har kört med den.

du kan ju ha grövre hår än henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

du kan ju ha grövre hår än henne

Ja jag glömde tillägga det att jag har ju rakat mig ett tag så att det Blir ju tjockare [crazy]


   
SvaraCitera

Måste bara fråga.. Hur i helvete vågar du vaxa pungen? Förstår du chocken om du bestämmer dig för att dra till, och hela jävla pungen följer med? [sad]


   
SvaraCitera