Aviseringar
Rensa alla

vaxning? hur länge håller det?


Ämnesstartare

funderat ett tag på att vaxa mig, bikini till att börja med, men undrar om någon här gjort det och vet efter hur lång tid håret växer ut igen? växer det ut efter 2 veckor tex så känns det onödigt?


   
Citera

Det är individuellt, det beror på hur fort ditt hår växer osv. Testa så märker du [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Testa så märker du

har du testat det? efter hur lång tid växte det ut på dig isåfall :p


   
SvaraCitera

rocka_billy:

har du testat det?

[crazy]


   
SvaraCitera

Gjorde det en gång på skoj. Det tog typ 2 veckor innan det började stickas på benet igen igen.


   
SvaraCitera

typ 2 v kanske


   
SvaraCitera

För mig tar det c:a en månad (= 4 veckor) innan det växer ut igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

För mig tar det c:a en månad (= 4 veckor) innan det växer ut igen.

okej ja då är det ju värt pengarna 🙂


   
SvaraCitera

Använd inte Veet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Använd inte Veet!

nä ska inte tänkte gå till en salong i såfall :p


   
SvaraCitera

rocka_billy:

nä ska inte tänkte gå till en salong i såfall :p

Läskigt! vet du hur det går till? För jag vill testa men är lite skeptisk till att ligga och sära på benen framför en okänd dam [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Använd inte Veet!

vad är det för fel med veet då xD ne vet inte hur det går till riktigt, men ja om du tycker det är jobbigt att visa murran för en okänd så kanske du inte ska göra de ;p


   
SvaraCitera

första gången kan det växa ut rätt fort men ju fler gånger desto mindre och ljusare hår växer ut.


   
SvaraCitera

rocka_billy:

vad är det för fel med veet då xD ne vet inte hur det går till riktigt, men ja om du tycker det är jobbigt att visa murran för en okänd så kanske du inte ska göra de ;p

av alla jag hört som använt det och utav egen erfarenhet så försvinner inte allt hår, det suger stenhårt och då har jag testat veet i olika former [shake]
haha men om man ligger och håller händerna under hela tiden och kanske lyssnar på musik, är det möjligt inte lika besvärligt haha[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somkärlekenpåfilm:

första gången kan det växa ut rätt fort men ju fler gånger desto mindre och ljusare hår växer ut.

mm fan vad bra 🙂


   
SvaraCitera