Aviseringar
Rensa alla

Vecka #50 för fasiken!


Ämnesstartare

NEMI:
You run and you run to catch up with the sun, but it's sinking. Racing around to come up behind you again. The sun is the same in a relative way, but you're older, shorter of breath and one day closer to death.

de lät jättedeppLedsenHjärta


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Fasiken:

de lät jättedeppLedsenHjärta

vet förlåt. men kändes lite så av din tråd... tiden bara försvinner iväg. Men tycker du borde göra alla dom grejer du listade eller en om dagen iaf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör allting på listan bara, men gör det inte på samma vecka.. gör en sak vecka 50 en annan vecka 51 osv Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

vet förlåt. men kändes lite så av din tråd... tiden bara försvinner iväg. Men tycker du borde göra alla dom grejer du listade eller en om dagen iaf..

Shuzz:
gör allting på listan bara, men gör det inte på samma vecka.. gör en sak vecka 50 en annan vecka 51 osv Söt

jaaa
alltså tänkte göra en tråd i veckan o alla får rösta :S nya alternativ o så
typ lätta grejjer förstsen öka öka

gjorde utmaningar själv i våras elr va de nu var, gick ganska bra o så! men ah, blev latare o latare. Så blir kanske att jag känner mig mer motiverad/tvungen när jag har folk som röstar xD xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svarade:

Våga säga "HEJ" när du kommer in i klassrummet på morgonen även om ingen tittar 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

jaaa
alltså tänkte göra en tråd i veckan o alla får rösta :S nya alternativ o så
typ lätta grejjer förstsen öka öka

gjorde utmaningar själv i våras elr va de nu var, gick ganska bra o så! men ah, blev latare o latare. Så blir kanske att jag känner mig mer motiverad/tvungen när jag har folk som röstar xD xD

ah, låter som en bra idé, modigt av dig att göra något åt det faktiskt

haha, man får tvinga dig
lycka till med sakerna iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

vet förlåt. men kändes lite så av din tråd... tiden bara försvinner iväg. Men tycker du borde göra alla dom grejer du listade eller en om dagen iaf..

åh nee du behöver inte be om ursäkt heller! Är inte riktigt så känslig som jag får mig att låta som i forumet chatten osv. Rodnar gillar tankarna du fick iaf, även om det var lite deppigt. RodnarHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:

ah, låter som en bra idé, modigt av dig att göra något åt det faktiskt

haha, man får tvinga dig
lycka till med sakerna iaf.

Rodnar
tack så mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:

Svarade:

Våga säga "HEJ" när du kommer in i klassrummet på morgonen även om ingen tittar 🙁

ouff
ett av de jobbigaste alternativen 😛 😛 hahaha fattar inte varför ja känner så inför klassen :X

mn de e bra!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ångrar att ja tog med det där med PM 

valde det bara för att listan skulle bli längre och så det såg ut som att ja la ned mer tid på olika alternativ Rodnar


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Fasiken:

åh nee du behöver inte be om ursäkt heller! Är inte riktigt så känslig som jag får mig att låta som i forumet chatten osv. Rodnar gillar tankarna du fick iaf, även om det var lite deppigt. RodnarHjärta

att va lite deppig ibland kan va bra om det inte blir en vana. ger perspektiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

att va lite deppig ibland kan va bra om det inte blir en vana. ger perspektiv.

mm RodnarHjärta
tycker jag ser så mycket mer innehåll i typ allt i livet efter att ha varit deppig en stund o sen blivit glad o såRodnar

fast lätt o fastna o bara se massa depp Arg


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Fasiken:

fast lätt o fastna o bara se massa depp Arg

Sant. borde finnas mer bra saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: vet inte vad du ska göra 🙁

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Rodnar

du kunde ju ha röstat på nått av alternativen som har mindre röster än pma folkför de känns inte alls som ett alternativ som är särskilt givande för mig xD kanske blir duktig på ba våga skriva ist för att tänka i ett par timmar innan ja vågar kanske Rodnar men inget ja vill prioritera före irl Rodnar

SÅ FUCK U Rodnar
ne ja ba skoja de e lugnt


   
SvaraCitera