Aviseringar
Rensa alla

Vegburgare


blum
 blum
Ämnesstartare

Hm, jag undrar om någon vet ifall det går att få tag på såna vegetariska burgare de säljer på grillar mm?
Såna orangeaktiga grönsaksburgare. Det är typ samma som Max vegburgare också, vill kunna köpa hem såna 🙁
Hälsans kök har några grönsaksbiffar men dom är ju typ gröna och äckliga(?)


   
Citera
Ämnesetiketter

finns väl quornburgare


   
SvaraCitera

Ica har säkerligen. Dock tycker jag själv att de smakar otroligt tråkigt.


   
SvaraCitera

Rektoum:

Dock tycker jag själv att de smakar otroligt tråkigt.

Fast det beror väl helt på hur man kryddar. Det mesta kan smaka bra om man är lite kreativ och kulinariskt begåvad.


   
SvaraCitera

Fråga din favvogrill vad de kör för märke på burgarna...?


   
SvaraCitera

lär ju vara typ solnakorvs och då finns det på coop forum


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast det beror väl helt på hur man kryddar. Det mesta kan smaka bra om man är lite kreativ och kulinariskt begåvad.

Självklart, men laga mat är för kvinnor och bögar. Inget för mig.


   
SvaraCitera

förstår inte varför någon skulle vilja äta annat än de som hälsans kök tillhandahåller.


   
SvaraCitera

mörknäs:

förstår inte varför någon skulle vilja äta annat än de som hälsans kök tillhandahåller.

Deras produkter är dyra så in åt i helvete... Fast det är ju säkerligen dessa också då allt veghalvfabrikat är svindyrt.


   
SvaraCitera

gör egna? så jäkla jobbigt är det ju inte, så är det bara att frysa in en 10 stycken eller något


   
SvaraCitera

Jag har såna och tror det är från den där kama sutra reklamen du vet, med en pojke och en bok för jag minns inte vad märket heter, men de ser ut som hamburgare och smakar qourn osv.


   
SvaraCitera

Vegoburgare med majs i är inte goda.


   
SvaraCitera

Rektoum:

Deras produkter är dyra så in åt i helvete... Fast det är ju säkerligen dessa också då allt veghalvfabrikat är svindyrt.

ja, de är dyra, men att äta vegetariskt överlag är billigt. så det kompenserar rätt bra.


   
SvaraCitera

mörknäs:

förstår inte varför någon skulle vilja äta annat än de som hälsans kök tillhandahåller.

Förstår inte vem fan som vill äta hälsans köks produkter.

Det finns Nutana-burgare som liknar det du eftersöker, men de är snordyra. Gör egna annars, google lär hjälpa dig en bra bit på vägen. Personligen är jag inte särskillt fascinerad utav burgare så jag gör det nästan aldrig. Tycker att Veggo är de enda goda (och prisvärda, nutanas är egentligen godare, men inte värda pengarna) men det är inget jag käkar om jag inte blir bjuden, typ. [smile]

Men nutanas!


   
SvaraCitera
blum
 blum
Ämnesstartare

Myksa:

Fråga din favvogrill vad de kör för märke på burgarna...?

har funderat på det, men tänkte kolla här först

mörknäs:

förstår inte varför någon skulle vilja äta annat än de som hälsans kök tillhandahåller.

dafgårds har goda också.

Alfen:

gör egna? så jäkla jobbigt är det ju inte, så är det bara att frysa in en 10 stycken eller något

men jag kan ju knappast få dem att smaka precis som grillens.. det är såna jag vill ha.

internet:

Tycker att Veggo är de enda goda

har inte smakat dem just. tycker hälsans köks burgare är rätt äckliga, o samma med quornburgare.


   
SvaraCitera