Aviseringar
Rensa alla

Vegburgare


Tror att det brukar vara ett och samma märke och att dom heter greenburger, men vet inte. Äckliga är dom i alla fall. ^^


   
SvaraCitera

Lindblom:

har inte smakat dem just. tycker hälsans köks burgare är rätt äckliga, o samma med quornburgare.

De smakar mer som hamburgare gör än som skit. Veggo, alltså.


   
SvaraCitera

Vet inte men dom är rätt goda, fast inte så nyttiga.


   
SvaraCitera

Green n' leans gourmetburgare är de bästa. De är dessutom ekologiska, närproducerade och helt veganska [y]


   
SvaraCitera

Lindblom:

Hälsans kök har några grönsaksbiffar men dom är ju typ gröna och äckliga(?)

Fetaste jävla sammanträffande! Jag och Åsa käkade precis våra första hippieburgare ever idag, och sen har du gjort en tråd om det! Eller inte om just det, men om såna burgare.

Smaken påminner lite om någon sorts kött, men konsistensen är som gröt som har stått framme några dagar. Går att äta, men jag föredrar mat som har kostat något/några djur livet.


   
SvaraCitera

internet:

Förstår inte vem fan som vill äta hälsans köks produkter.

åsyftade hälsosports, vem som gör vad gör mig förvirrad, köper rätt sällan halvfabrikat längre. men de är trevliga.


   
SvaraCitera

Sinnessjukdom:

Green n' leans gourmetburgare är de bästa. De är dessutom ekologiska, närproducerade och helt veganska [y]

Aldrig sett dessa, vart finns de?

mörknäs:

åsyftade hälsosports, vem som gör vad gör mig förvirrad, köper rätt sällan halvfabrikat längre. men de är trevliga.

Jag gör det heller sällan, och om jag gör det är det Tzay jag käkar, det enda värda halvfabrikatet, typ. Burgare och så brukar vara ganska mediokert. Aldrig käkat hälsosports, inte ens sett tror jag. Hälsans kök smakar bara e621 så trodde ingen åt dem med vilje.


   
SvaraCitera

testa att steka en portabellosvamp och panera den sen

ät som hamburgare. gott


   
SvaraCitera

internet:

Aldrig sett dessa, vart finns de?

På Coop.


   
SvaraCitera

mörknäs:

förstår inte varför någon skulle vilja äta annat än de som hälsans kök tillhandahåller.

För att hälsans kök stödjer Israel? Dock är deras vegburgare väldigt goda!


   
SvaraCitera

nutana har jävligt goda speltburgare som jag rekommenderar, dessutom veganska


   
SvaraCitera

Sinnessjukdom:

På Coop.

Ah, handlar aldrig där. Ligger långt bort och har sämre utbud än ICA har här. Men ska kolla in, kanske finns coop när jag flyttar. [y]

Tilda1988:

testa att steka en portabellosvamp och panera den sen

Det är gött, riktigt gött. Portabello är sjukt fint att ha på pizza också.


   
SvaraCitera

likgiltig misär:

Dock är deras vegburgare väldigt goda!

De smakar röv?


   
SvaraCitera

internet:

Jag gör det heller sällan, och om jag gör det är det Tzay jag käkar, det enda värda halvfabrikatet, typ

"värt" är ett rätt relativt begrepp, tzay är ju sinnessjukt gott, dessvärre även sinnessjukt dyrt.

internet:

Burgare och så brukar vara ganska mediokert. Aldrig käkat hälsosports, inte ens sett tror jag. Hälsans kök smakar bara e621 så trodde ingen åt dem med vilje.

tror att de marknadsförs under namnet veggo, och kommer i en gul-orange kartong, typ. brukar finnas varstans.


   
SvaraCitera

internet:

De smakar röv?

Nej.


   
SvaraCitera