Aviseringar
Rensa alla

vegetarianer/veganer


Ämnesstartare

*StarNoStar*:

jag lipar inte [tired]

Jo. "Buhu" är allt jag hör från dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SWEEET:

Jo. "Buhu" är allt jag hör från dig.

och var har jag skrivit "buhu"
bla bla bla, är allting jag hör ifrån dig.
idiot.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

"buhu"

Där.

Du kan vara en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

och vad är det för fel på att säga att kött är gott?
det är ju gott. [confused] herregud, låt dom tycka att det är gott så kan dom som tycker att vegetariska rätter är goda tycka det.

Du lär förstå själv att jag menar folk som säger det bara för att provocera [zzz]

Vad har du själv för erfarenheter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

jag håller INTE med.
inte om man utgår utefter mina egna erfarenheter iaf.

fan va bitchiga folk du måste umgås med, är man vegan är man van vid skiten man får och därför brukar de flesta inte vara likadana tillbaka. så har jag uppfattat de[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SWEEET:

Där.

Du kan vara en idiot.

jag citera dig, ditt jävla nöt. det var ingenting som jag själv har skrivit eller sagt. född i farstun eller?

SWEEET:

Du kan vara en idiot.

inte mer idiot än vad du är.
[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Det absolut löjligaste är folk som klagar över andra människors personliga livsstils val.

Lol, det är ju snarare ni vegetarianer/veganer som klagar på oss köttätare hela tiden och säger att vi är mördare osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

född i farstun eller?

Ja. Är du en såndär rasist mot oss som är födda i andra delar av huset?

*StarNoStar*:

inte mer idiot än vad du är.

*Spegelbild*

Pelle Pelikan:

som klagar på oss köttätare hela tiden och säger att vi är mördare osv.

Det är vi ju nästan iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Du lär förstå själv att jag menar folk som säger det bara för att provocera [zzz]

Vad har du själv för erfarenheter?

jo, jag gillar inte sådant folk överhuvudtaget. varken folk som är veganer eller folk som är köttätare. sålänge man respekterar andras val så är det lungt. mina erfarenheter (har iofs oftast varit på fester)
och folk kanske inte är lika vettiga som fulla då men dem ska iaf oftast få en att framstå som om man vore ond människa etc bara för att man äter kött. det är liksom pajkastning och det dom gör är det enda rätta.
(jag har förövrigt sett samma sak ifrån köttätares sida men mest ifrån veganer tyvär)

lilasmet:

fan va bitchiga folk du måste umgås med, är man vegan är man van vid skiten man får och därför brukar de flesta inte vara likadana tillbaka. så har jag uppfattat de[smile]

som tur är kände jag dem inte. [y]
och jo, det kan nog mkt väl vara så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar inte äta kött så ofta, men jag tycker det är lite överkurs att hålla sig ifrån varenda sak som har minsta lilla koppling till djurriket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SWEEET:

Ja. Är du en såndär rasist mot oss som är födda i andra delar av huset?

nej, jag är bara rasist emot sådana äckel som dig.[tired]

SWEEET:

*Spegelbild*

sorry, född igår ska det nog stå.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pelle Pelikan:

Lol, det är ju snarare ni vegetarianer/veganer som klagar på oss köttätare hela tiden och säger att vi är mördare osv.

Låt oss nu anta att det alltid och enbart är vi vegmänniskor som gnäller.
Är det verkligen fel att gnälla på personer som betalar för, och därmed stödjer, mord, lidande, speciesism, miljöförstörning och resursslöseri? När det finns fullgoda alternativ?


   
SvaraCitera

jag äter kött i protest mot att vegetarianer äter upp djurens mat[cool]

hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Låt oss nu anta att det alltid och enbart är vi vegmänniskor som gnäller.

Det sa jag inte, men ni gnäller minst lika mycket på oss som vi gnäller på er. Om inte mer.

Unexpected:

Är det verkligen fel att gnälla på personer som betalar för, och därmed stödjer, mord, lidande, speciesism, miljöförstörning och resursslöseri? När det finns fullgoda alternativ?

Just sånt här syftar jag på. Lägg ner det där snacket om att äta kött skulle vara mord för det är inte sant. Låt oss äta vårt kött så låter vi er äta era grönsaker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

nej, jag är bara rasist emot sådana äckel som dig.[tired]

Jävla rasse.

*StarNoStar*:

sorry, född igår ska det nog stå.[tard]

Logiskt. *StarNoStar* x)

MyChemicalRomance89:

jag äter kött i protest mot att vegetarianer äter upp djurens mat[cool]

HAHAHA, FAN VAD KUL.


   
SvaraCitera