Aviseringar
Rensa alla

Vektoriserad bild. HJÄLLLP!


Ämnesstartare

Nu behöver jag hjälp att vektorisera min bild.
Jag behöver konturlinjer runt varje bild. Kan någon säga hur man gör?`! Snälla!


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Vilken bild?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En logga till våran showgrupp som sedan skall tryckas på tröjor.


   
SvaraCitera
Åtta

Eh ja. Om loggan är gjord med bitmapsgrafik så får du nog ta och göra om den helt i ett program för vektorgrafik; t.ex. Inkscape eller Adobe Illustrator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen är den att det måste vara klart snabbt. Dem skall tryckas innan Fredag:S Så behöver hjääälp!


   
SvaraCitera
Åtta

sabi:

Grejen är den att det måste vara klart snabbt. Dem skall tryckas innan Fredag

Då föreslår jag att du betalar en grafiker att göra det åt er. Om ni har en begränsad budget så skulle jag rekommendera att höra med ert lokala gymnasiums mediaprogram. Där kan du säkert hitta någon halvkass grafisk design-studerande som är villig att göra om er logga för någon hundring.

Använd citatfunktionen när du svarar på någonting, förresten. Annars blir det jävligt svårt för mig att veta när du svarat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej. Tack. Man vill ju få det gratis liskom men tack för svaren uppskattas. Och om det skulle vara så att nån skulle kunna ställa upp gratis så snälla hojta till!


   
SvaraCitera

sabi:

Okej. Tack. Man vill ju få det gratis liskom men tack för svaren uppskattas. Och om det skulle vara så att nån skulle kunna ställa upp gratis så snälla hojta till!

Åtta:

Använd citatfunktionen när du svarar på någonting, förresten. Annars blir det jävligt svårt för mig att veta när du svarat.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera