Aviseringar
Rensa alla

Vem är den här asha-karaktären?


Ämnesstartare

Något sa på forumet följande "vet knappt vem denna är mer än "asha-karaktären" som jag sett på UM. Så, vet inte."

Hen menar att det finns en asha-karaktär, vad vet du om den? [cute]

Undvik glåpord, trakasserier och mobbning osv. Jag lägger den här på plusforumet av rekommendationer, så tänk på att hålla en god ton.


   
Citera
Ämnesstartare

En udda individ.

Lite av en nål i en höstack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Lite av en nål i en höstack.

Utveckla [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Störig och verkar mer leva i teorin än i verkligheten. Resonerar sällan logiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Störig och verkar mer leva i teorin än i verkligheten. Resonerar sällan logiskt.

Den ologiska teorin, med andra ord? Okej tack för ditt bidrag.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

Okay, skriver det öppet, för nu börjar jag bli trött. Om du ger dig in i leken, får du leken tåla. Du vet hur Ungdomar.se är, så sluta kom med en massa anmälningar när folk säger elaka saker i trådar du vet provocerar fram sådant. Detta är en forumlek, inte ett seriöst diskussionsämne. Du må vara en gammal räv här, men det gör inte din person så otroligt intressant att du bör göra massa egotrådar, okay?

Och till alla som får för sig att skriva här: försök vara snälla så att vi inte blir nerspammade med anmälningar. För även om Asha nu inte har mage att erkänna det så blir han väldigt ledsen om ni säger elaka saker till honom – eller så är han en rättshaverist. Either way: var snälla nu barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte hur ska jag ska beskriva dig utan att bli anmäld av dig, så jag avstår nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Vet inte hur ska jag ska beskriva dig utan att bli anmäld av dig, så jag avstår nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är "en dum kille" glåpord?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Är "en dum kille" glåpord?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet typ inget om dig, bara hört andra snacka om dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite spansker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"konstruktiv"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trovärdig.


   
SvaraCitera