Aviseringar
Rensa alla

Vem är DESTROYAH (Mods: läs innan ni raderar)


Åtta

Inte Gugge:

Tror att det är ett fejkmodkonto som modsen har för att radera Ganons alla fejkkonton så att ganon inte ska veta vilken mod som raderar honom så att han ej ska hoppa på någon specifik mod och trakassera

Fast DESTROYAH har ju låst andra konton också. Tråkadero t.ex. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Fast DESTROYAH har ju låst andra konton också. Tråkadero t.ex. [no-no]

HON KANSKE VAR GANON!!! [chocked]

Vet inte vem Tråkadero är, mer än att hon skrev i lampans umblogg att hon ska skicka heta brev till mig bara för att jag bad om det i min blogg [blush] *intriger*

Är hon kendis? Kanske bara blev låst pga av att folk inte ska tro på min teori. [sad]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Hans majestät:

Någon annan (vem?) (Du röstade på detta alternativ)

Vem som helst, är för trött för att bry mig.


   
SvaraCitera
Åtta

Inte Gugge:

Är hon kendis?

Nej. Muppen, om du vet vem det var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Nej. Muppen, om du vet vem det var.

Jaaahaa. Muppen [love]

Men det förstör ändå inte min teori [mad]


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej. Muppen, om du vet vem det var.

Varför låser du henne hela tiden? 🙁


   
SvaraCitera
Åtta

Proteus:

Varför låser du henne hela tiden? 🙁

För att hon är permanent bannad. Låsningar är personliga. Så reggar man ett nytt konto så är man ändå inte välkommen.


   
SvaraCitera

Åtta:

För att hon är permanent bannad. Låsningar är personliga. Så reggar man ett nytt konto så är man ändå inte välkommen.

Hon blev permanent bannad för att någon skrev till Alexander Danling att hon ljög om en mycket allvarlig sak, som är för personlig för att nämnas här, vilket hon inte gjorde. Det är alltså på helt felaktiga grunder hon är bannad, så ni kan sluta göra livet surt för henne nu, tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Nej. Muppen, om du vet vem det var.

muppen tbx som avreggade typ 07?:O varför är hon permabannad? tyckte hon va bra har jag för mig[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon avreggad som kommit tillbaka, eller så tror jag på Nintendos intressanta teori!


   
SvaraCitera

Proteus:

som är för personlig för att nämnas här

Eller, äh. Läs den här tråden, Åtta:
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=198558

Kortfattat: Användaren Glapsoa (hmm, vem kan det ha varit? ett riktigt mysterium, det där [rolleyes]) ringde hem till Muppens farsa, frågade om det var sant att han utnyttjat henne sexuellt, varpå han nekade (no shit?). Idioten Glapsoa kontaktade därefter Alexander Danling och anklagade Muppen för förtal, varpå Danling bestämde sig för att det nog var bäst att banna henne. Hon har sedan dess haft alla moderatorer efter sig, och inte kunnat vara medlem längre än en dag utan att bli låst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar ingenting. Varför pratade hennes pappa övht med Ganon?


   
SvaraCitera
Åtta

Proteus:

Kortfattat

Ska ta upp saken i modforumet. Jag minns inte incidenten själv, och var som bekant inte moderator då.


   
SvaraCitera

Åtta:

Ska ta upp saken i modforumet. Jag minns inte incidenten själv, och var som bekant inte moderator då.

Bra, tycker det är viktigt att ni vet varför ni låser henne. Tror för övrigt att åtminstone Lindblom minns lite av det hela.


   
SvaraCitera

Gamla UM-duster!


   
SvaraCitera